• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Del marketing tradicional al marketing de experiencias : Un consumidor más exigente. Caso de estudio: The Temple Bar » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Del marketing tradicional al marketing de experiencias : Un consumidor más exigente. Caso de estudio: The Temple Bar

ISBN-13: 9786139049264 / Hiszpański / Miękka / 2018 / 108 str.

María Emilia Cintas
Del marketing tradicional al marketing de experiencias : Un consumidor más exigente. Caso de estudio: The Temple Bar Cintas, María Emilia 9786139049264 Editorial Académica Española - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Del marketing tradicional al marketing de experiencias : Un consumidor más exigente. Caso de estudio: The Temple Bar

ISBN-13: 9786139049264 / Hiszpański / Miękka / 2018 / 108 str.

María Emilia Cintas
cena 245,56
(netto: 233,87 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 245,00
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

"Es como ser una niña pequeña otra vez, te recuerda el sentimiento de creer que los cuentos de hadas son reales. Realmente hay magia en ese lugar." Disney ¿Cuáles son los beneficios del uso del marketing de experiencias en contraste con las técnicas de marketing tradicional? Se partirá de la hipótesis de que la utilización del marketing de experiencias genera mayor identificación y recordación de marca que una estrategia de Marketing convencional. Como caso de estudio se tomó a The Temple Bar Argentina dónde el 80% de sus clientes recomendarían el lugar.

Kategorie:
Nauka
Kategorie BISAC:
Science > General
Wydawca:
Editorial Académica Española
Język:
Hiszpański
ISBN-13:
9786139049264
Rok wydania:
2018
Ilość stron:
108
Wymiary:
15x22x0
Oprawa:
Miękka

Cintas, María Emilia
Licenciada en Comunicación Social con especialización en Publicidad, recibida en la Universidad del Salvador, Buenos Aires, Argentina.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia