wyszukanych pozycji: 159
Weintourismus und die Ziele der nachhaltigen Entwicklung
ISBN: 9786206258193 / Niemiecki / Miękka / 64 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych. Ziel dieser Studie ist es, die Beziehung zwischen Weintourismus und den Zielen für nachhaltige Entwicklung (SDGs) zu untersuchen. Der Weintourismus ist in den letzten Jahren eine boomende Tourismusform, die von öffentlichen Einrichtungen und Unternehmensverbänden gefördert wird und zu parallelen Angeboten wie der Spanischen Weinstraße führt. Um das angestrebte Ziel zu erreichen, wurde eine qualitative Studie auf der Grundlage von Interviews mit den Verantwortlichen für den Weintourismus in den Weingütern von Alicante durchgeführt, mit dem Ziel, Schlussfolgerungen zu ziehen, die uns...
Ziel dieser Studie ist es, die Beziehung zwischen Weintourismus und den Zielen für nachhaltige Entwicklung (SDGs) zu untersuchen. Der Weintourismus i...
|
|
cena:
200,97 zł |
Wine tourism and the sustainable development goals
ISBN: 9786206258209 / Angielski / Miękka / 64 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych. This research aims to study the relationship between wine tourism and the Sustainable Development Goals (SDGs). Wine tourism is a booming tourism modality in recent years, promoted by public entities and the association of companies resulting in parallel services such as the Wine Route of Spain. To achieve the proposed objective, a qualitative study has been carried out, based on interviews with those responsible for wine tourism in Alicante wineries, in order to draw conclusions that allow us to glimpse the link between the SDGs and the wine tourism activity of these wineries.
This research aims to study the relationship between wine tourism and the Sustainable Development Goals (SDGs). Wine tourism is a booming tourism moda...
|
|
cena:
200,97 zł |
EL ENOTURISMO Y LOS OBJETIVOS DE DESARROLLO SOSTENIBLE
ISBN: 9783639648072 / Hiszpański / Miękka / 56 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych. |
|
cena:
200,97 zł |
L'enoturismo e gli obiettivi di sviluppo sostenibile
ISBN: 9786206258223 / Włoski / Miękka / 64 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych. |
|
cena:
200,97 zł |
L'oenotourisme et les objectifs de développement durable
ISBN: 9786206258216 / Francuski / Miękka / 64 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych. Cette recherche vise à étudier la relation entre l'oenotourisme et les objectifs de développement durable (ODD). L'oenotourisme est une modalité touristique en plein essor ces dernières années, promue par des entités publiques et l'association d'entreprises qui donnent lieu à des services parallèles tels que la Route du vin d'Espagne. Pour atteindre l'objectif proposé, une étude qualitative a été réalisée, basée sur des entretiens avec les responsables de l'oenotourisme dans les caves d'Alicante, dans le but de tirer des conclusions qui nous permettent d'entrevoir le lien...
Cette recherche vise à étudier la relation entre l'oenotourisme et les objectifs de développement durable (ODD). L'oenotourisme est une modalité t...
|
|
cena:
200,97 zł |
Aquí y ahora: Fuera de juego
ISBN: 9781090755414 / Hiszpański / Miękka / 2019 / 276 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 13-18 dni roboczych (Dostawa przed świętami) |
|
cena:
64,70 zł |
Aquí y ahora. La trilogía
ISBN: 9781793921482 / Hiszpański / Miękka / 2019 / 552 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 13-18 dni roboczych (Dostawa przed świętami) |
|
cena:
104,73 zł |
Animales disecados
ISBN: 9781707191505 / Hiszpański / Miękka / 2019 / 262 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 13-18 dni roboczych (Dostawa przed świętami) |
|
cena:
62,01 zł |
Ahora O Nunca
ISBN: 9781791853860 / Hiszpański / Miękka / 2013 / 196 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 13-18 dni roboczych (Dostawa przed świętami) |
|
cena:
59,46 zł |
Aquí y ahora: El campamento
ISBN: 9781791928544 / Hiszpański / Miękka / 2014 / 130 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 13-18 dni roboczych (Dostawa przed świętami) |
|
cena:
54,23 zł |
Nunca es tarde
ISBN: 9780464819158 / Hiszpański / Twarda / 2024 / 202 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 13-18 dni roboczych (Dostawa przed świętami) |
|
cena:
141,77 zł |
Aquí y ahora
ISBN: 9780464819509 / Hiszpański / Twarda / 2024 / 252 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 13-18 dni roboczych (Dostawa przed świętami) |
|
cena:
150,17 zł |
Desde el otro lado
ISBN: 9781791989958 / Hiszpański / Miękka / 2018 / 130 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 13-18 dni roboczych (Dostawa przed świętami) |
|
cena:
54,23 zł |
Nunca Es Tarde
ISBN: 9781791873745 / Hiszpański / Miękka / 2015 / 200 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 13-18 dni roboczych (Dostawa przed świętami) |
|
cena:
59,46 zł |
Aquí y ahora: Yo soy Mike
ISBN: 9781791937362 / Hiszpański / Miękka / 2018 / 194 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 13-18 dni roboczych (Dostawa przed świętami) |
|
cena:
59,46 zł |
Ahora o nunca
ISBN: 9780464819196 / Hiszpański / Twarda / 2024 / 190 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 13-18 dni roboczych (Dostawa przed świętami) |
|
cena:
140,12 zł |
Hasta que deje de llover
ISBN: 9798613896066 / Hiszpański / Miękka / 2020 / 320 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 13-18 dni roboczych (Dostawa przed świętami) |
|
cena:
66,12 zł |
Design and National Identity
ISBN: 9781472591036 / Angielski / Miękka / 2016 / 240 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych. This important study introduces the key theories of national identity, and relates them to the broad fields of product, graphic and fashion design. Javier Gimeno-Martinez approaches the inter-relationship between national identity and cultural production from two perspectives: the distinctive characteristics of a nation's output, and the consumption of design products within a country as a means of generating a national design landscape. Using case studies ranging from stamps in nineteenth century Russian-occupied Finland, to Coca-Cola as an 'American' drink in modern Trinidad and... This important study introduces the key theories of national identity, and relates them to the broad fields of product, graphic and fashion design.... |
|
cena:
135,07 zł |
Design and National Identity
ISBN: 9781472591043 / Angielski / Twarda / 2016 / 240 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych. This important study introduces the key theories of national identity, and relates them to the broad fields of product, graphic and fashion design.
Javier Gimeno-Martinez approaches the inter-relationship between national identity and cultural production from two perspectives: the distinctive characteristics of a nation's output, and the consumption of design products within a country as a means of generating a national design landscape. Using case studies ranging from stamps in nineteenth century Russian-occupied Finland, to Coca-Cola as an 'American' drink in modern Trinidad and... This important study introduces the key theories of national identity, and relates them to the broad fields of product, graphic and fashion design. |
|
cena:
623,64 zł |
Sabor Espa?ol: Eng Rees an d'Geschmacker vun Spuenien
ISBN: 9781835862728 / Luxembourgish;letzeburgesch Termin realizacji zamówienia: ok. 13-18 dni roboczych (Dostawa przed świętami) |
|
cena:
171,03 zł |