• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Bernd H Schmitt » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 8

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Happy Customers Everywhere: How Your Business Can Profit from the Insights of Positive Psychology Schmitt, Bernd 9780230116450
Happy Customers Everywhere: How Your Business Can Profit from the Insights of Positive Psychology

ISBN: 9780230116450 / Angielski / Twarda / 2012 / 256 str.

ISBN: 9780230116450/Angielski/Twarda/2012/256 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Bernd Schmitt

Every business knows that the best customer is a happy customer. They return again and again, bring their friends and family, and deliver tons of free advertising via word of mouth and social media. But in order to grow that loyal base, you must be keenly aware of your customers' needs and preferences. Drawing on the latest research in the exploding field of positive psychology, Columbia Business School professor Bernd Schmitt offers three unique approaches any business can use to turning a casual customer into a committed fan:

- The Feel-Good Method: Use the experience of...

Every business knows that the best customer is a happy customer. They return again and again, bring their friends and family, and deliver tons of f...

cena: 156,66

 Kundenerlebnis ALS Wettbewerbsvorteil: Mit Customer Experience Management Marken Und Märkte Gewinn Bringend Gestalten Schmitt, Bernd 9783322903228
Kundenerlebnis ALS Wettbewerbsvorteil: Mit Customer Experience Management Marken Und Märkte Gewinn Bringend Gestalten

ISBN: 9783322903228 / Niemiecki / Miękka / 2012 / 183 str.

ISBN: 9783322903228/Niemiecki/Miękka/2012/183 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Bernd Schmitt; Marc Mangold
Die Autoren zeigen an konkreten Fallbeispielen (Apple, Mini, O2, Red Bull, Segafredo Zanetti, SevenOne Media und VW GTI), wie fuhrende Unternehmen das Kundenerlebnis als Wettbewerbsvorteil nutzen. Sie liefern den strategischen Rahmen sowie einen 5-Stufen-Plan mit den wichtigsten Werkzeugen zur Umsetzung: Zielgruppensegmentierung und -selektion, Positionierung, Branding, Service und Innovation."
Die Autoren zeigen an konkreten Fallbeispielen (Apple, Mini, O2, Red Bull, Segafredo Zanetti, SevenOne Media und VW GTI), wie fuhrende Unternehmen das...
cena: 226,25

 Experiential Marketing: How to Get Customers to Sense, Feel, Think, Act, R Schmitt, Bernd H. 9781451636369
Experiential Marketing: How to Get Customers to Sense, Feel, Think, Act, R

ISBN: 9781451636369 / Angielski / Miękka / 2011 / 304 str.

ISBN: 9781451636369/Angielski/Miękka/2011/304 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Bernd H. Schmitt
Engaging, enlightening, provocative, and sensational are the words people use to describe compelling experiences and these words also describe this extraordinary book by Bernd Schmitt.
Moving beyond traditional "features-and-benefits" marketing, Schmitt presents a revolutionary approach to marketing for the branding and information age. Schmitt shows how managers can create holistic experiences for their customers through brands that provide sensory, affective, and creative associations as well as lifestyle marketing and social identity campaigns.
In this masterful...
Engaging, enlightening, provocative, and sensational are the words people use to describe compelling experiences and these words also d...
cena: 76,40

 The Psychology of the Asian Consumer Bernd Schmitt Leonard Lee 9780765646477
The Psychology of the Asian Consumer

ISBN: 9780765646477 / Angielski / Miękka / 2014 / 176 str.

ISBN: 9780765646477/Angielski/Miękka/2014/176 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Bernd Schmitt; Leonard Lee
Why is it important to conduct research on the psychology of the Asian consumer? What research themes have already emerged? What are the relevant theories and practical applications based on this research? These are some of the questions and issues addressed in this unique book. With chapters written by experts in their field, The Psychology of the Asian Consumer highlights how consumer psychology can contribute to an understanding of Asian consumer behaviour and is especially timely in light of today's global economy and its focus on the Pacific Rim. Chapters are organised around the key...
Why is it important to conduct research on the psychology of the Asian consumer? What research themes have already emerged? What are the relevant theo...
cena: 311,49

 The Psychology of the Asian Consumer Bernd Schmitt Leonard Lee 9780765644558
The Psychology of the Asian Consumer

ISBN: 9780765644558 / Angielski / Twarda / 2014 / 174 str.

ISBN: 9780765644558/Angielski/Twarda/2014/174 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Bernd Schmitt; Leonard Lee
Why is it important to conduct research on the psychology of the Asian consumer? What research themes have already emerged? What are the relevant theories and practical applications based on this research? These are some of the questions and issues addressed in this unique book. With chapters written by experts in their field, The Psychology of the Asian Consumer highlights how consumer psychology can contribute to an understanding of Asian consumer behaviour and is especially timely in light of today's global economy and its focus on the Pacific Rim. Chapters are organised around the key...
Why is it important to conduct research on the psychology of the Asian consumer? What research themes have already emerged? What are the relevant theo...
cena: 1070,92

 Marketing Aesthetics Alex Simonson Bernd H. Schmitt 9781439172926
Marketing Aesthetics

ISBN: 9781439172926 / Angielski / Miękka / 2009 / 368 str.

ISBN: 9781439172926/Angielski/Miękka/2009/368 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Alex Simonson; Bernd H. Schmitt
There is no way to mistake the ubiquitous trademarked Coca-Cola bottle, or the stylish ads for Absolut Vodka with any of their competitors. How have these companies created this irresistible appeal for their brands? How have they sustained a competitive edge through aesthetics?

Bernd Schmitt and Alex Simonson, two leading experts in the emerging field of identity management, offer clear guidelines for harnessing a company's total aesthetic output -- its "look and feel" -- to provide a vital competitive advantage. Going beyond standard traditional approaches on branding, this fascinating...

There is no way to mistake the ubiquitous trademarked Coca-Cola bottle, or the stylish ads for Absolut Vodka with any of their competitors. How have t...
cena: 91,54

 Handbook on Brand and Experience Management Bernd H. Schmitt, David L. Rogers 9781847200075
Handbook on Brand and Experience Management

ISBN: 9781847200075 / Angielski / Twarda / 2008 / 328 str.

ISBN: 9781847200075/Angielski/Twarda/2008/328 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Bernd H. Schmitt;David L. Rogers
This important Handbook explores new and emerging directions in both brand management research and practice. It encompasses a diverse set of approaches including the latest academic research offering new frameworks for understanding brand management, the researcher's perspective on current tools in practice by brand managers, new research and conceptual frameworks for understanding and managing customer experiences and recent empirical research and scale development in both brand and experience management. The book focuses on practical, managerial, and organizational best practices.
This important Handbook explores new and emerging directions in both brand management research and practice. It encompasses a diverse set of approache...
cena: 850,58

 KALTES KLARES WASSER : Story Center Schmitt, Bernd; Spirlin, Gard; Asui, Enzo 9783957651945
KALTES KLARES WASSER : Story Center

ISBN: 9783957651945 / Niemiecki

ISBN: 9783957651945/Niemiecki

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Bernd Schmitt; Gard Spirlin; Enzo Asui
cena: 71,28


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia