ISBN-13: 9788383577531 / Polski / broszurowa / 2024 / 384 str.
Zaburzenia odżywiania dzieci i młodzieży to ogromny,bardzo skomplikowany problem. Czym właściwie są? Jak im przeciwdziałać?I co robić, żeby budować w dziecku dobre wzorce względem jedzenia oraz ciała?A co jeśli dziecko zachorowało?Ta książka to skarbnica wiedzy nie tylko o chorobach, takich jak pica, ARFID, zespół przeżuwania oraz anoreksja, bulimia czy zaburzenie z napadami objadania.To przede wszystkim lektura pomocna w tym, co robić, do kogo udać się po pomoc, na co się nastawić. Dowiesz się, jakie są fazy reagowania na chorobę (reakcje rodziców) i dlaczego potrzebna jest terapia dziecka, rodzinna oraz własna. Uświadomisz sobie, że chłopcy też chorują i poznasz poruszające historie młodych ludzi i ich rodzin, które pokazują, jak różne oblicza mają wszystkie te choroby.Katarzyna Błażejewska-Stuhr i Agata Ziemnicka rzetelnie i z wielką empatią prezentują ogromną wiedzę zarówno naukową, jak i wynikającą z osobistych kontaktów z pacjentami.Uświadamiają, uczą, radzą, co robić, gdy mamy problem i pokazują, jak budować zdrową relację z jedzeniem oraz ciałem (zarówno u dziecka, jak i u siebie).
Zaburzenia odżywiania dzieci i młodzieży to ogromny,bardzo skomplikowany problem. Czym właściwie są? Jak im przeciwdziałać?I co robić, żeby budować w dziecku dobre wzorce względem jedzenia oraz ciała?A co jeśli dziecko zachorowało?Ta książka to skarbnica wiedzy nie tylko o chorobach, takich jak pica, ARFID, zespół przeżuwania oraz anoreksja, bulimia czy zaburzenie z napadami objadania.To przede wszystkim lektura pomocna w tym, co robić, do kogo udać się po pomoc, na co się nastawić. Dowiesz się, jakie są fazy reagowania na chorobę (reakcje rodziców) i dlaczego potrzebna jest terapia dziecka, rodzinna oraz własna. Uświadomisz sobie, że chłopcy też chorują i poznasz poruszające historie młodych ludzi i ich rodzin, które pokazują, jak różne oblicza mają wszystkie te choroby.Katarzyna Błażejewska-Stuhr i Agata Ziemnicka rzetelnie i z wielką empatią prezentują ogromną wiedzę zarówno naukową, jak i wynikającą z osobistych kontaktów z pacjentami.Uświadamiają, uczą, radzą, co robić, gdy mamy problem i pokazują, jak budować zdrową relację z jedzeniem oraz ciałem (zarówno u dziecka, jak i u siebie).