• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Winning on Purpose: The Unbeatable Strategy of Loving Customers » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Winning on Purpose: The Unbeatable Strategy of Loving Customers

ISBN-13: 9781647821784 / Angielski / Twarda / 2021 / 288 str.

Maureen Burns
Winning on Purpose: The Unbeatable Strategy of Loving Customers Maureen Burns 9781647821784 Harvard Business Review Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Winning on Purpose: The Unbeatable Strategy of Loving Customers

ISBN-13: 9781647821784 / Angielski / Twarda / 2021 / 288 str.

Maureen Burns
cena 112,04
(netto: 106,70 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 110,96
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
Kategorie:
Inne
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Business & Economics > Strategia biznesowa
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
Harvard Business Review Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781647821784
Rok wydania:
2021
Ilość stron:
288
Waga:
0.56 kg
Wymiary:
24.13 x 16.26 x 3.81
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

"...a clear and passionate argument for companies focusing singularly on making the lives of their customers better-a thought-provoking thesis as more businesses shift from a primary focus on serving shareholders to embracing the values of stakeholder capitalism." - Charter

Advance Praise for Winning on Purpose:

"[Reichheld's] most important work to date. It proves that the primary purpose guiding all great organizations is to enrich the lives of customers." - John Donahoe, CEO, Nike (from the Foreword)

"Reichheld is a true pioneer in his field . . . his practical ideas earn a high Net Promoter Score." - Adam Grant, New York Times bestselling author, Think Again; host, TED WorkLife podcast

"Reichheld has again delivered a compelling and remarkable piece on winning through customer loyalty . . . 'Do the right thing' and read the book!" - Andrew C. Taylor, Executive Chairman, Enterprise Holdings

"This book is fantastic! Net Promoter is more relevant than ever in the digital world." - Brad Olson, Chief Business Officer, Peloton

"[Reichheld's] thinking has influenced our organization for decades, and he has raised the bar once again." - Tim Buckley, Chairman and CEO, Vanguard

"This book shows how NPS provides companies with both a moral compass and a powerful tool for success." - Zeynep Ton, professor, MIT Sloan School of Management; author, The Good Jobs Strategy

"Winning on Purpose confirms [Reichheld] as the unquestioned leader in his field. It's a must-read for any businessperson pursuing sustainable success." - Walt Bettinger, President and CEO, Charles Schwab

"Reichheld has changed the business community forever, first with Net Promoter and now with Earned Growth. Every entrepreneur should read this book." - Dave Gilboa, cofounder and co-CEO, Warby Parker

Fred Reichheld is the creator of the NetPromoter system of management, the founder of Bain & Company's Loyaltypractice, and the author of five books, including the New YorkTimes bestseller The Ultimate Question 2.0. He iscurrently a Fellow and Senior Advisory Partner at Bain, where he has workedsince 1977. He divides his time between Cape Cod andMiami.

Darci Darnell is the global head ofBain's Customer practice. She has served in multiple global leadership rolesand today sits on the firm's top elected governance committee. She is based inChicago.

Maureen Burns is a Senior Partnerin Bain's Customer practice. She is one of Bain's foremost experts on the NetPromoter System and Customer Loyalty. She is based inBoston.

You can find more about Fred Reichheld at:
bain.com/our-team/fred-reichheld
linkedin.com/in/fredreichheld
twitter.com/fredreichheld?lang=en



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia