• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Warum gehen Frauen shoppen?: Motive, Vorlieben, Abneigungen und Idealbilder » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Warum gehen Frauen shoppen?: Motive, Vorlieben, Abneigungen und Idealbilder

ISBN-13: 9783656205067 / Niemiecki / Miękka / 2012 / 282 str.

Susanne Bortolotti
Warum gehen Frauen shoppen?: Motive, Vorlieben, Abneigungen und Idealbilder Bortolotti, Susanne 9783656205067 Grin Verlag - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Warum gehen Frauen shoppen?: Motive, Vorlieben, Abneigungen und Idealbilder

ISBN-13: 9783656205067 / Niemiecki / Miękka / 2012 / 282 str.

Susanne Bortolotti
cena 552,30 zł
(netto: 526,00 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 547,79 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Diplomarbeit aus dem Jahr 2007 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Marktforschung, Social Media, Note: 1, Wirtschaftsuniversitat Wien (Handel & Marketing), Sprache: Deutsch, Abstract: Problemstellung Wenn ich innerhalb der Ladenoffnungszeiten durch die Innere Mariahilfer Strae in Wien gehe, dann kommt es kaum vor, dass ich mich nicht inmitten einer groen Menschenmenge befinde, denn diese Einkaufsstrae ist eine der am starksten frequentierten in Osterreich. Manche hetzen mit vielen Einkaufstaschen bepackt durch die Shoppingmeile zwischen Burgring und Westbahnhof, andere schlendern gemutlich durch die Strae und genieen einen Schaufensterbummel. Besonders haufig befinden sich dabei junge Frauen unter den PassantInnen. Sie zahlen zu einer auerst beliebten Zielgruppe von vielen Firmen der Bekleidungsbranche, die auf dieser Einkaufsstrae sehr zahlreich und groflachig vertreten sind. So hat zum Beispiel der groe schwedische Modekonzern H&M, der drei Filialen auf der Mariahilfer Strae betreibt, ebenfalls Frauen im Alter von 15 bis 40 als Hauptzielgruppe im Visier (vgl. Oszwald 2004). Shopping an sich, aber vor allem das Kaufen von Bekleidung, Schuhen und Accessoires bedeutet fur manche Frauen eine stressige Notwendigkeit, fur andere aber stellt es ein Hobby bzw. angenehmes Freizeitvergnugen dar. Besonders spannend ist dabei die Frage, wie sich die Konsumentinnen angesichts dieser Vielzahl an Einkaufsmoglichkeiten entscheiden, wenn sie shoppen gehen.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Social Science > General
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Sales & Selling - General
Wydawca:
Grin Verlag
Język:
Niemiecki
ISBN-13:
9783656205067
Rok wydania:
2012
Ilość stron:
282
Waga:
0.37 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 1.63
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia