• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Walter Feinberg’s Democratic Vision: Classic Writings on Public Education » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Walter Feinberg’s Democratic Vision: Classic Writings on Public Education

ISBN-13: 9798855802269 / Angielski / Twarda / 2025 / 400 str.

Walter Feinberg
 - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Walter Feinberg’s Democratic Vision: Classic Writings on Public Education

ISBN-13: 9798855802269 / Angielski / Twarda / 2025 / 400 str.

Walter Feinberg
cena 523,72 zł
(netto: 498,78 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 518,36 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Collects Walter Feinberg's classic writings on the meaning of democracy for public education. For over fifty years, Walter Feinberg has been a leader in interpreting democracy in and its meaning for public education. In this collection, Feinberg explores the question of how to study education, the necessary role of history and philosophy in this endeavor, and the need for educational theorists to engage with the lived realities of students, parents, and teachers through philosophical anthropology. He demonstrates a particular way of paying attention to public education that brings an interpretive sensitivity for others to the big philosophical questions of what public schooling should be in democratic societies. Feinberg explores many of the central questions that vex educational policy and practice: What should be the purpose of public schools? What should we think of school choice proposals? What are the relationships between religion and public schools? Should schools promote an American identity? How should we think about affirmative action? In this tour of educational ideas, democracy is the central concern, as it both presents questions that demand answers and becomes an approach to studying education with rigor and sensitivity.

Collects Walter Feinberg's classic writings on the meaning of democracy for public education. For over fifty years, Walter Feinberg has been a leader in interpreting democracy in and its meaning for public education. In this collection, Feinberg explores the question of how to study education, the necessary role of history and philosophy in this endeavor, and the need for educational theorists to engage with the lived realities of students, parents, and teachers through philosophical anthropology. He demonstrates a particular way of paying attention to public education that brings an interpretive sensitivity for others to the big philosophical questions of what public schooling should be in democratic societies. Feinberg explores many of the central questions that vex educational policy and practice: What should be the purpose of public schools? What should we think of school choice proposals? What are the relationships between religion and public schools? Should schools promote an American identity? How should we think about affirmative action? In this tour of educational ideas, democracy is the central concern, as it both presents questions that demand answers and becomes an approach to studying education with rigor and sensitivity.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Philosophy, Theory & Social Aspects
Education > Essays
Education > History
Wydawca:
State University of New York Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9798855802269
Rok wydania:
2025
Ilość stron:
400
Wymiary:
22.9x15.2
Oprawa:
Twarda


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia