• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Understanding Green Consumer Behaviour: A Qualitative Cognitive Approach » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Understanding Green Consumer Behaviour: A Qualitative Cognitive Approach

ISBN-13: 9780415157322 / Angielski / Twarda / 1997 / 304 str.

Sigmund A. Wagner
Understanding Green Consumer Behaviour: A Qualitative Cognitive Approach Wagner, Sigmund A. 9780415157322 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Understanding Green Consumer Behaviour: A Qualitative Cognitive Approach

ISBN-13: 9780415157322 / Angielski / Twarda / 1997 / 304 str.

Sigmund A. Wagner
cena 1073,11 zł
(netto: 1022,01 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 1007,48 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Despite a century of intensive research into the human mind, our understanding of how people in everyday life actually make choices and solve problems is surprisingly limited. Through the study of green, environmentally friendly consumers, this book examines basic aspects of the working of the human mind, and recommends a fundamental re-orientation regarding the ideas and methods which are applied in contemporary cognitive research. It addresses such questions as:

  • How do consumers develop 'meaning' regarding green products?
  • How are such processes subconsciously structured by certain activities of the mind?
  • How intelligent and successful are consumers in assessing the environmentally friendly attributes of products in daily life?
Adopting an interdisciplinary approach, drawing on insights from psychology and anthropology as well as the author's own intensive field research, the book s interdisciplinary framework allows the author to develop an understanding of the entire cognitive process. Taking an international approach, and incorporating original, ground-breaking anthropological and cognitive research, this book is a must read for advanced students of consumer behaviour, the sociology of consumption and behavioural psychology."

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Business & Economics > Economics - General
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Consumer Research and Policy
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415157322
Rok wydania:
1997
Numer serii:
000031376
Ilość stron:
304
Waga:
0.60 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.91
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

1. A Cognitive Study into Environmentally-Orientated Consumption 1.1 The green consumer 1.2 A research program for consumer behaviour 1.3 Researching green consumer behaviour 2. Cognitive Consumer Research 2.1 Understanding understanding 2.2 Knowledge structures 2.3 Experience, knowledge structure development and intelligence 2.4 Research questions on green consumer cognition 2.5 Conclusions 3. Empirical Research into Green Consumer Behaviour 3.1 Qualitative versus quantitative cognitive research 3.2 Data collection 3.3 Data analysis 3.4 Conclusions 4. Classification of Consumers 4.1 Classification and cluster analysis 4.2 Analyses of scattergrams and correlation matrices 4.3 Hierarchical cluster analyses 4.4 Sensitivity analyses 4.5 Paradigmatic subjects and cognitive categories 4.6 Conclusions 5. Interpretation of Knowledge Structures 5.1 Knowledge content 5.2 Cognitive operations 5.3 Schematic nature of knowledge 6. Experience and Learning: Problem-Solving Behaviour of the Green Consumer 6.1 Familiarity and learning 6.2 Ability and successful green consumer behaviour 6.3 Conclusions 7. The Beginning of Knowledge 7.1 A new approach to cognition 7.2 Conceptual fruitfulness of contextual research 7.3 Practical relevance of contextual research 7.4 Issues for future research

Sigmund A. Wagner

Wagner, Sigmund A. Wagner is of Christ Church College.... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia