• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Transforming Relationship Marketing: Strategies and Business Models in the Digital Age » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Transforming Relationship Marketing: Strategies and Business Models in the Digital Age

ISBN-13: 9780367548186 / Angielski / Miękka / 2022 / 174 str.

Park Thaichon; Vanessa Ratten
Transforming Relationship Marketing: Strategies and Business Models in the Digital Age Park Thaichon Vanessa Ratten 9780367548186 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Transforming Relationship Marketing: Strategies and Business Models in the Digital Age

ISBN-13: 9780367548186 / Angielski / Miękka / 2022 / 174 str.

Park Thaichon; Vanessa Ratten
cena 277,99
(netto: 264,75 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 266,93
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Relationship marketing builds and maintains long term relationships with customers through value creation and delivery. This book examines the key principles of relationship marketing and online relationship marketing.

Kategorie:
Inne
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - Research
Business & Economics > E-Commerce - Digital Marketing
Business & Economics > Biznes i środowisko
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Advances in Management and Business Studies
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780367548186
Rok wydania:
2022
Numer serii:
000035334
Ilość stron:
174
Waga:
4.49 kg
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

"The book explores relationship marketing from a digital perspective. The topics covered by this book are new and receiving an ongoing demand from academic and business audiences. The review of the current research and future research directions in online relationship marketing is original and will surely generate much interest among people in marketing and behavioural sciences. Congratulations to the authors for such a fine work." Hiram Ting, Associate Professor, Faculty of Hospitality and Tourism Management, UCSI University, Malaysia

"This must-read book highlights the importance of relationship marketing in the digital era. The book begins with a review of the evolution of online retailing and relationship marketing, providing salient theoretical insights into this retailing phenomenon. Subsequent chapters comprehensively examine the emerging topics of (1) risks and barriers towards organ donation; (2) awareness, attitudes and purchase intentions in multi-generation sponsorship; (3) digital banking and customer satisfaction; and (4) the role of religiosity in collaborative consumption behaviour. This real value of this book is in effectively synthesizing the inherent complexities of relationship marketing into easy-to-consume and insightful ideas that will guide modern strategic thinking and action." Scott Weaven, Professor, Head of Department, Department of Marketing, Griffith University, Australia

"I recommend this book to anyone who wants to understand the development and current research in online relationship marketing. This book addresses the opportunities and challenges associated with the implementation of relationship marketing in various types of organisations and suggests different relationship-building strategies and techniques to successfully manage relationships with customers and other stakeholders." Nicolas Hamelin, Associate Professor and NeuroScience Lab Director, S P Jain School of Global Management, Australia



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia