• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Traditions and Transitions: Curricula for German Studies » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Traditions and Transitions: Curricula for German Studies

ISBN-13: 9781554584314 / Angielski / Twarda / 2013 / 414 str.

John L. Plews; Barbara Schmenk
Traditions and Transitions: Curricula for German Studies Plews, John L. 9781554584314 Wilfrid Laurier University Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Traditions and Transitions: Curricula for German Studies

ISBN-13: 9781554584314 / Angielski / Twarda / 2013 / 414 str.

John L. Plews; Barbara Schmenk
cena 382,98
(netto: 364,74 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 366,92
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Traditions and Transitions: Curricula for German Studies is a collection of essays by Canadian and international scholars on the topic of why and how the curriculum for post-secondary German studies should evolve. Its twenty chapters, written by international experts in the field of German as a foreign or second language, explore new perspectives on and orientations in the curriculum. In light of shifts in the linguistic and intercultural needs of today's global citizens, these scholars in German studies question the foundations and motivations of common curriculum goals, traditional program content, standard syllabus design, and long-standing classroom practice. Several chapters draw on a range of contemporary theories--from critical applied linguistics, second-language acquisition, curriculum theory, and cultural studies--to propose and encourage new curriculum thinking and reflective practice related to the translingual and cross-cultural subjectivities of speakers, learners, and teachers of German. Other chapters describe and analyze specific examples of emerging trends in curriculum practice for learners as users of German. This volume will be invaluable to university and college faculty working in the discipline of German studies as well as in other modern languages and second-language education in general. Its combination of theoretical and descriptive explorations will help readers develop a critical awareness and understanding of curriculum for teaching German and to implement new approaches in the interests of their students.

Kategorie:
Podręczniki
Kategorie BISAC:
Foreign Language Study > German
Language Arts & Disciplines > Study & Teaching
Wydawca:
Wilfrid Laurier University Press
Seria wydawnicza:
WCGS German Studies
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781554584314
Rok wydania:
2013
Numer serii:
000445282
Ilość stron:
414
Waga:
0.70 kg
Wymiary:
22.86 x 15.49 x 3.05
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

  • Traditions and Transitions: Curricula for German Studies, edited by John L. Plews and Barbara Schmenk
  • Traditions and Transitions: On Broadening the Visibility and Scope of Curriculum Inquiry for German Studies John L. Plews and Barbara Schmenk
  • The Translingual / Transcultural Imagination Claire Kramsch
  • Language on Loan: Meditations on the Emotional World of Language Learning and Teaching Alice J. Pitt
  • Postsecondary Germanistik, or German as a Foreign Language in Canada from a Postcolonial Perspective John L. Plews
  • Revamping the Language Program in Euro Terms: The Textbook as Key Factor Barbara Schmenk
  • Zu Risiken und Nebenwirkungen fragen Sie lieber nicht Ihren Theoretiker: Kommunikative Orientierung der Fremdsprachendidaktik und Deutsch als Fremdsprache auerhalb des deutschsprachigen Raums Dietmar Rösler
  • Pronunciation Training Without the Native Speaker? Reframing Teaching and Learning Objectives in German as a Foreign Language Curricula Mareike Müller
  • Multilinguals in the Language Classroom and Curricular Consequences Grit Liebscher
  • Bilingual Texts as Bridges to Reading Comprehension and Language and Cultural Awareness Suzanne Even and David Dollenmayer
  • Reflective Curriculum Construction in the Postmethod Era: Wittgenstein's Philosophical Investigations and Their Contributions to Language Education Allison Cattell
  • Literatur Liberated from Wissenschaft: Writerly Approaches to Literature Across the Undergraduate German Curriculum Morgan Koerner
  • Pedagogies of Affect and Lived Place: Reading Der Vorleser on a Short-Term Intensive Immersion Kim Fordham Misfeldt
  • Gerade Dir hat er eine Botschaft gesendet: Contact Pragmatics and the Teaching of Foreign Language Texts Chantelle Warner and David Gramling
  • Connecting Languaging and Knowing Through Genres: Exemplifying the Link in a Curricular Progression Marianna Ryshina-Pankova
  • Developing and Assessing a Curriculum for a Midsize German Cultural Studies Program in Canada Cheryl Dueck and Stephan Jaeger
  • Computers and Language Learning in German Studies Mathias Schulze
  • Digital Participatory Culture and German Language Pedagogy Glenn S. Levine
  • Introducing Blended Learning into Tertiary-Level German: An Activity Theoretical Analysis Gillian Martin, Helen O'Sullivan, and Breffni O'Rourke
  • The Triumph of the Transferable: Fostering Transferable Skills in the Foreign Language Classroom Deirdre Byrnes
  • Student Ambassadors for Languages in the UK Context: From the Extracurricular to the Curricular Elizabeth A. Andersen and Ruth O'Rourke Magee
  • Notes on Contributors
  • Index
Plews, John L. John L. Plews is an associate professor of German ... więcej >
Schmenk, Barbara Barbara Schmenk is an associate professor of Germa... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia