• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Towards Self-Improving School Systems: Lessons from a City Challenge » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Towards Self-Improving School Systems: Lessons from a City Challenge

ISBN-13: 9780415736602 / Angielski / Miękka / 2015 / 188 str.

Mel Ainscow
Towards Self-Improving School Systems: Lessons from a City Challenge Ainscow, Mel 9780415736602 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Towards Self-Improving School Systems: Lessons from a City Challenge

ISBN-13: 9780415736602 / Angielski / Miękka / 2015 / 188 str.

Mel Ainscow
cena 238,48
(netto: 227,12 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 236,52
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

The last twenty years have seen extensive efforts in many countries to improve the quality of state education systems. The dominant approach has involved top-down methods that have sought to improve educational practice, particularly in respect to teaching and leadership. Whilst evidence suggests that this approach can raise minimum standards, there is a growing recognition that it is not able to equitably bring about the overall levels of performance that are required.

A fundamental challenge for policy makers and practitioners is to continue to improve the performance of their schools in a way that breaks the links between disadvantage, educational failure and restricted life chances. Drawing on statistical data and qualitative evidence collected over four years through the work of the Greater Manchester Challenge, Ainscow presents recommendations for the development of self-improving school systems based on two overall strategies:

  • increased collaboration within and between schools, ensuring that the best practices are made available to a wider range of children and young people
  • active involvement of community partners, including local businesses, universities and colleges, faith groups, voluntary organisations, academy sponsors and the media.
"

Towards Self-improving School Systems" provides positive suggestions that can be used to guide the development of policy and practice in the field internationally, set within an account that offers a critical commentary on the practicalities of putting these proposals into action within real world contexts.

This book will be relevant to a wide audience of practitioners and policy-makers globally, including post-graduate students, researchers and academics who are focusing on school improvement, headteachers and senior staff in schools, and those leading the development of groupings of schools.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Leadership
Education > Educational Policy & Reform
Education > Decision Making & Problem Solving
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415736602
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
188
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

1. Struggles for Equity in Education  2. A City Challenge  3. Keys to Success  4. Families of Schools  5. Mobilising Community Resources  6. Leading Self-improving School Systems  7. Addressing the Politics  8. A Different Way of Thinking

Mel Ainscow is Professor of Education and Co-director of the Centre for Equity in Education at the University of Manchester, UK. In the Queen’s 2012 New Year honours list he was made a CBE for his services to education.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia