• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Tourism in the Age of Globalisation » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Tourism in the Age of Globalisation

ISBN-13: 9780415213165 / Angielski / Twarda / 2001 / 360 str.

Salah Wahab; Chris Cooper
Tourism in the Age of Globalisation Salah Wahab Chris Cooper 9780415213165 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Tourism in the Age of Globalisation

ISBN-13: 9780415213165 / Angielski / Twarda / 2001 / 360 str.

Salah Wahab; Chris Cooper
cena 702,94
(netto: 669,47 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

The revolutionary progress achieved in information and communication technology is gradually transforming the world into a global village. This volume, edited by a board of international specialists, evaluates the nature and resilience of the emerging global economy and its implications for tourism. The subject is examined in four sections: The age of globalization, including contextual overviews of territorial economic integration; the globalization of tourism demand and marketing, including the new tourist and consumer; the effects of globalization on tourism promotion, globalization and competitiveness in tourism, including inter-firm alliances, safety and national security, quality management and productivity and globalisation of tourism's approach to sustainability, including environmental policies, cultural identity, sustainable development. The concluding chapter draws together the work to suggest that economic globalization may ultimately fuel a new active global competition between tourist destinations.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Industries - Hospitality, Travel & Tourism
History > Modern - General
Medical > Medycyna
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415213165
Rok wydania:
2001
Numer serii:
000124142
Ilość stron:
360
Waga:
0.66 kg
Wymiary:
23.98 x 16.31 x 2.57
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

The Age of Globalisation 1. Tourism, globalisation and the competitive advantage of nations Salah Wahab and Chris Cooper 2. Territorial economic integration and globalisation C. Michael Hall 3. No state, no tourism: the need for government and inter-governmental organisations in the new age of tourism Eduardo Fayos Sola and Aurora Pedro Bueno The Globalisation of Tourism Demand and Marketing 4. The tourism phenomenon - the new tourist and consumer Dimitrios Buhalis 5. The effects of globalisation on tourism promotion A.V. Seaton and Phillip Alford 6. Globalisation of tourism demand, global distribution systems and marketing Norbert Vanhove Globalisation and Competitiveness in Tourism 7. Organisation of tourism at the destination John Swarbrooke 8. Achieving global competitiveness in SMEs by building trust in inter-firm allainces Frank Go and J. Appleman 9. Education for tourism in a global economy Tom Baum 10. Globalisation, safety and national security Gui Sanatana 11. Globalisation, total quality management and service in tourism destination organisations Darren Lee Ross and Nick Johns Globalisation of Tourism's Approach to Sustainability 12. Environmental policies and management systems related to the global tourism industry Don Hawkins and Christopher Holtz 13. Cultural identity and cultural diversity in a global world Peter Burns 14. Issues of sustainable development in a developing country context William Gartner Conclusion 15. Tourism in the age of globalisation Chris Cooper and Salah Wahab

Chris Cooper, Salah Wahab

Wahab, Salah University of Alexandria, Egypt... więcej >
Cooper, Chris Cooper-Director of Research, Bournemouth Univ... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia