• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Tourism Marketing: In the Age of the Consumer » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Tourism Marketing: In the Age of the Consumer

ISBN-13: 9780415726351 / Angielski / Twarda / 2022 / 758 str.

Alistair Morrison; Ulrike Gretzel
Tourism Marketing: In the Age of the Consumer Alistair Morrison Ulrike Gretzel 9780415726351 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Tourism Marketing: In the Age of the Consumer

ISBN-13: 9780415726351 / Angielski / Twarda / 2022 / 758 str.

Alistair Morrison; Ulrike Gretzel
cena 582,94
(netto: 555,18 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 554,12
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

Tourism Marketing: in the Age of the Consumer is a comprehensive and integrated textbook that uniquely considers tourism marketing from the customer perspective in the era of e-marketing and ethical tourism to reflect the way Tourism Marketing has evolved. It introduce students to the distinctive aspects of tourism marketing by concentrating on how tourism marketing is planned, implemented, and evaluated based upon a thorough understanding of contemporary tourist consumer behaviour. It further highlights the opportunities and challenges that future practitioners face in an increasingly competitive global tourism marketplace.

The book reflects current practices by integrating, social media and e-marketing throughout, emphasising the sustainability of tourism including concepts such as ethical tourism and green marketing, highlighting experience as a major driver for purchasing and raises events to the level of a major tourism marketing topic and integrates this with the concept of experiential marketing.

International case studies are integrated throughout to show practical realities of tourism marketing and theory in practice. The text is written in an accessible style and includes a plethora of features that engage and aid understanding. A suite of online resources accompany the text which offer students and lecturers additional resources for class discussion or self - study including: Video Case Studies, test banks, sample marketing plans, instructors guide, PPT s & web links

This innovative, accessible yet academically rigorous introduction to contemporary tourism marketing is essential reading for all Tourism students. "

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Industries - Hospitality, Travel & Tourism
Travel > General
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415726351
Rok wydania:
2022
Ilość stron:
758
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

PART I: THE CONSUMER. 1. The consumer is first in tourism marketing. 2. Consumer behaviour in tourism. 3. Market and marketing research. 4. Customer relationship management. 5. Consumer use of social media. PART II: THE STRATEGY. 6. Social responsibility and ethical tourism. 7. Market segmentation. 8. Positioning, image and branding. 9. Marketing plan and marketing mix. PART III: THE IMPLEMENTATION. 10. Marketing communications. 11. Technology and e-marketing. 12. Tourism distribution channels. PART IV: THE TOURISM PRODUCT. 13. Product development and innovation. 14. Events and their development and marketing. 15. Regional development, marketing and partnerships. Part V: THE EVALUATION OF TOURISM MARKETING. 16. Marketing performance measurement

Alastair M. Morrison, Ph.D., is Research Professor in Marketing, Events and Tourism at the Greenwich Business School, University of Greenwich, UK. Formerly, he was Distinguished Professor Emeritus at Purdue University, USA, specialising in the area of tourism and hospitality marketing. He has published approximately 300 academic articles and conference proceedings and is the author of six books on tourism marketing and development, including Marketing and Managing Tourism Destinations, 2nd edition (Routledge, 2019) and World Tourism Cities (Routledge, 2022). Prof. Morrison is the Co-Editor-in-Chief of the International Journal of Tourism Cities and Co-Editor of the Routledge Handbook of Tourism Cities (Routledge, 2021).



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia