• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The RoutledgeFalmer Reader in Psychology of Education » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

The RoutledgeFalmer Reader in Psychology of Education

ISBN-13: 9780415327695 / Angielski / Miękka / 2003 / 360 str.

Harry Daniels
The RoutledgeFalmer Reader in Psychology of Education Harry Daniels 9780415327695 Routledge/Falmer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The RoutledgeFalmer Reader in Psychology of Education

ISBN-13: 9780415327695 / Angielski / Miękka / 2003 / 360 str.

Harry Daniels
cena 160,59 zł
(netto: 152,94 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 159,27 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The editors of this essential reader recognize the valuable and varied benefits of connecting the two fields of education and psychology, and have carefully selected contributions to reflect current trends in the subject and examples of how knowledge has an impact on practice. This lively and authoritative book features sections on topics as varied as assessment, language, motivation, cognition and development, intelligence, memory, and special educational needs.
Psychology and education have an entwined relationship, and one that is often complex and delicate. Day-to-day pressures of classroom life may often result in the negligence of the importance of child development. It is therefore crucial for students and practitioners to keep abreast of recent educational changes that raise new questions for educational psychology.
With a specially written introduction from the editors providing a much-needed context to the current education climate, students of educational psychology will find this reader an important route map to further reading and understanding.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Educational Psychology
Wydawca:
Routledge/Falmer
Seria wydawnicza:
Readers in Education
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415327695
Rok wydania:
2003
Wydanie:
UK
Numer serii:
000295197
Ilość stron:
360
Waga:
0.53 kg
Wymiary:
23.01 x 16.05 x 2.06
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

'It is a text that offers added value to the existing literature due to its collected and focused nature...This Reader fulfils its aims, and offers insight into key areas' - Claire Kerr, British Journal of Educational Studies

Part 1: Assessment  1. Theoretical Issues and Professional Solutions  2. Assessment of Affective and Motivational Aspects of Reading  3. Dreams, Strategies and Systems: Portraits of Assessment, Past, Present and Future  Part 2: Language  4. Language Talk  5. Is Exploratory Talk Productive Talk?  Part 3: Motivation  6. Ways of Understanding Motivation  7. Tracking the Development of Learning Dispositions  Part 4: Cognition and Development  8. Models of Cognition in Childhood: Metaphors, Achievements and Problems  9. Cognitive Development: No Stages Please  10. Vygotsky, Tutoring and Learning  Part 5: Intelligence  11. The Vertical Mind  12. Socializing Intelligence

Harry Daniels and Anne Edwards are both Professors at the School of Education, University of Birmingham. They co-direct the Centre for Sociocultural and Activity Theory Research.

Daniels, Harry Harry Daniels is Professor of Education, Culture, ... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia