• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The New Gold Standard: 5 Leadership Principles for Creating a Legendary Customer Experience Courtesy of the Ritz-Carlton Hotel Company » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

The New Gold Standard: 5 Leadership Principles for Creating a Legendary Customer Experience Courtesy of the Ritz-Carlton Hotel Company

ISBN-13: 9780071548335 / Angielski / Twarda / 2008 / 304 str.

PhD Michelli Joseph
The New Gold Standard: 5 Leadership Principles for Creating a Legendary Customer Experience Courtesy of the Ritz-Carlton Hotel Company Joseph, PhD Michelli 9780071548335 McGraw-Hill Education - Europe - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The New Gold Standard: 5 Leadership Principles for Creating a Legendary Customer Experience Courtesy of the Ritz-Carlton Hotel Company

ISBN-13: 9780071548335 / Angielski / Twarda / 2008 / 304 str.

PhD Michelli Joseph
cena 110,92 zł
(netto: 105,64 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 110,92 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 8-10 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Discover the secrets of world-class leadership When it comes to refined service and exquisite hospitality, one name stands high above the rest: The Ritz-Carlton Hotel Company. With ceaseless attention to every luxurious detail, the company has set the bar for creating memorable customer experiences in world-class settings. Now, for the first time, the leadership secrets behind the company's extraordinary success are revealed. The New Gold Standard takes you on an exclusive tour behind the scenes of The Ritz-Carlton Hotel Company. Granted unprecedented access to the company's executives, staff, and its award-winning Leadership Center training facilities, bestselling author Joseph Michelli explored every level of leadership within the organization. He emerged with the key principles leaders at any company can use to provide a customer experience unlike any other, such as:

  • Understanding the ever-evolving needs of customers
  • Empowering employees by treating them with the utmost respect
  • Anticipating customers' unexpressed needs and concerns
  • Developing and conducting an unsurpassed training regimen
Sharing engaging stories from the company's employees--from the corporate office and hotels around the globe--Michelli describes the innovative methods the company uses to create peerless guest experiences and explains how it constantly hones and improves them. The New Gold Standard weaves practical how-to advice, proven leadership tools, and the wisdom of experts to help you create and embed superior customer-service principles, processes, and practices in your own organization.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Kierownictwo i motywacja
Business & Economics > Industries - Hospitality, Travel & Tourism
Business & Economics > Kompleksowe zarządzanie jakością
Wydawca:
McGraw-Hill Education - Europe
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780071548335
Rok wydania:
2008
Ilość stron:
304
Waga:
0.49 kg
Wymiary:
22.23 x 14.3 x 2.69
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Obwoluta


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia