• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Marketing Matrix : How the Corporation Gets Its Power - And How We Can Reclaim It » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Marketing Matrix : How the Corporation Gets Its Power - And How We Can Reclaim It

ISBN-13: 9780415678612 / Angielski / Twarda / 2012 / 224 str.

Gerard Hastings
The Marketing Matrix : How the Corporation Gets Its Power - And How We Can Reclaim It Gerard Hastings 9780415678612 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Marketing Matrix : How the Corporation Gets Its Power - And How We Can Reclaim It

ISBN-13: 9780415678612 / Angielski / Twarda / 2012 / 224 str.

Gerard Hastings
cena 701,49
(netto: 668,09 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Corporate social responsibility, the ultimate oxymoron, and its country cousin, cause related marketing, are just means of currying favour amongst our political leaders and further extending corporate power. So it is time to fight back. The book ends with a call to do just this.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415678612
Rok wydania:
2012
Ilość stron:
224
Waga:
0.48 kg
Wymiary:
23.4x15.6
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

Part I: Out of Control  1. The Soft Power of Corporate Marketing  2. The Customer Always Comes Second  3. A Tyranny of Choice  4. Not Exactly Lying...  5. Suffer the Little Children  6. Digital Redemption?  7. A Very Mixed Blessing  8. Marketing to Power  Part II: Solutions  9. In Search of Solutions  10. Power to the People  11. Marketing as if People Mattered

Gerard Hastings is Professor of Social Marketing at Stirling and The Open University. He worked in market research before beginning his academic career, which has focused on researching the impact of marketing on society -- especially the harm done by the alcohol, tobacoo and fast food industries. This has involved him in advising Government, working with policy makers both nationally and internationally and acting as an expert witness in litigation -- as well as publishing widely in both academic and popular outlets. His work also looks at the value of social marketing, and his first book was called Social Marketing: Why Should the Devil Have All the Best Tunes? He was awarded the OBE for services to health care in 2009.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia