• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Language of Cosmetics Advertising » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Language of Cosmetics Advertising

ISBN-13: 9781137557971 / Angielski / Twarda / 2016 / 118 str.

Helen Ringrow
The Language of Cosmetics Advertising Helen Ringrow 9781137557971 Palgrave Pivot - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Language of Cosmetics Advertising

ISBN-13: 9781137557971 / Angielski / Twarda / 2016 / 118 str.

Helen Ringrow
cena 240,93
(netto: 229,46 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 231,29
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

This book offers a cross-cultural comparison of French and British cosmetics advertisements and explores how the discourse of beauty advertising represents ideas about femininity in French and English language contexts. As the global beauty industry expands and consumers become more critical of the claims made, the topic of cosmetics advertising discourse is examined using Feminist Critical Discourse Analysis. One common theme underlying most cosmetics advertising discourse is that the female body always requires work to fix its problems: flat skin, dry hair, and so on. The author uses themes of language and gender, media and identity, and advertising across cultures to expose exactly what is going on in the language of cosmetics advertising and to offer a first step towards challenging these ideas and thinking about alternatives."

Kategorie:
Nauka, Językoznawstwo
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Reklama i promocja
Language Arts & Disciplines > Linguistics - Pragmatics
Health & Fitness > Beauty & Grooming - General
Wydawca:
Palgrave Pivot
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781137557971
Rok wydania:
2016
Wydanie:
2016
Ilość stron:
118
Waga:
2.79 kg
Wymiary:
21.0 x 14.8
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

- Chapter 1: Beauty advertising in a cross-cultural context.- Chapter 2: Language, gender, and advertising.- Chapter 3: Problems and Solutions: Pursuing the youthful, ideal body.- Chapter 4: Femininity as a sensual identity.- Chapter 5: Scientised beauty advertising discourse: with peptides or paraben-free?.- Chapter 6: The case for Feminist Critical Discourse Analysis.

Helen Ringrow is Senior Lecturer in Communication Studies and Applied Linguistics at the University of Portsmouth, UK. Prior to this, she completed her PhD in Linguistics at Queen’s University Belfast, Northern Ireland, where she also contributed to undergraduate teaching on language and power.

This book offers a cross-cultural comparison of French and British cosmetics advertisements and explores how the discourse of beauty advertising represents ideas about femininity in French and English language contexts. As the global beauty industry expands and consumers become more critical of the claims made, the topic of cosmetics advertising discourse is examined using Feminist Critical Discourse Analysis. One common theme underlying most cosmetics advertising discourse is that the female body always requires ‘work’ to fix its ‘problems’: flat skin, dry hair, and so on. The author uses themes of language and gender, media and identity, and advertising across cultures to expose exactly what is going on in the language of cosmetics advertising and to offer a first step towards challenging these ideas and thinking about alternatives.

Helen Ringrow is Lecturer in Communication Studies and Applied Linguistics at the University of Portsmouth, UK. Prior to this, she completed her PhD in Linguistics at Queen’s University Belfast, Northern Ireland, where she also contributed to undergraduate teaching on language and power.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia