• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Covid-19 Pandemic as a Challenge for Media and Communication Studies » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Covid-19 Pandemic as a Challenge for Media and Communication Studies

ISBN-13: 9781032139418 / Miękka / 2023 / 238 str.

The Covid-19 Pandemic as a Challenge for Media and Communication Studies  9781032139418 Taylor & Francis Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Covid-19 Pandemic as a Challenge for Media and Communication Studies

ISBN-13: 9781032139418 / Miękka / 2023 / 238 str.

cena 194,66 zł
(netto: 185,39 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 193,06 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This truly interdisciplinary volume brings together a diverse group of scholars to explore changes in the significance of media and communication in the era of pandemic.

Kategorie:
Sztuka
Kategorie BISAC:
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Social Science > Media Studies
Social Science > Badania społeczne i statystyki
Wydawca:
Taylor & Francis Ltd
Seria wydawnicza:
Routledge Research in Cultural and Media Studies
ISBN-13:
9781032139418
Rok wydania:
2023
Ilość stron:
238
Wymiary:
23.4 x 15.6
Oprawa:
Miękka
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Introduction;  Part I: New Theoretical and Methodological Foundations;  1. Dilemmas and Uncertainty: Seven Research Challenges During the COVID-19 Pandemic;  2. The Uberisation of Higher Education: Datafied Dynamics in the Wake of the COVID-19 Pandemic;  3. An Ecological Approach: The Infodemic, Pandemic, and COVID-19;  4. Research Project Reformulation: A Narrative on the Design and Methodological Changes Implemented During the Emergency;  Part II: Changes in Media Outlets Activity and Practices;  5. Broadcasters’ Strategy Case Studies: Modification of Product Offers as a Challenge in Times of Plague and Survival;  6. Natural Language Processing and Statistic: The First Six Months of the COVID-19 Infodemic in Croatia;  7. News Shareability Analysis: Global Television Channels as Sources of Information During the Pandemic;  Part III: Changes in Media Content and Narration;  8. Narrative Mode of Analysis: From Media Texts to Pandemic Memoryscape;  9. Diaries: The Lockdown Narratives of Individuals;  10. Media-Aesthetic Approach: A Global Visualization of the Pandemic;  11. Qualitative and Quantitative Social Media Content Analysis: TikTok Usage by the World Health Organisation During the First Wave of the COVID-19 Pandemic;  12. Mixed Analysis of User Activity, Content, and Networks: Twitter’s Information Cascades on Conspiratorial Pandemics;  Part IV: Changes in Media Usage and Reception;  13. Participative Research: The Case of Media Usage by Children Due to the COVID-19 Pandemic;  14. Diaries: Researching Lockdown Social Distancing in the Digital Age;  15. Search Trends Analysis: How the COVID-19 Pandemic Affected Other Health Campaigns;  16. Sentiment Analysis, Topic Modelling and Social Network Analysis: COVID-19, Protest Movements, and the Polish Tweetosphere;  Conclusions;  17. Various Dynamics of the COVID-19 World of Media and Communication Research

Katarzyna Kopecka-Piech is Assistant Professor with Habilitation at Maria Curie-Skłodowska University in Lublin, Poland.

Bartłomiej Łódzki is Assistant Professor at the University of Wroclaw, Poland.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia