• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Television Drama: Agency, Audience and Myth » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Television Drama: Agency, Audience and Myth

ISBN-13: 9780415016490 / Angielski / Miękka / 1990 / 340 str.

John Tulloch;Tulloch John
Television Drama: Agency, Audience and Myth Tulloch, John 9780415016490 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Television Drama: Agency, Audience and Myth

ISBN-13: 9780415016490 / Angielski / Miękka / 1990 / 340 str.

John Tulloch;Tulloch John
cena 180,06
(netto: 171,49 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 176,25
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

An examination of television drama from within a cultural studies perspective, this text explores the active agency of both viewers and media practitioners. The author examines dominant and counter-myths as they circulate in popular culture, discussing soap opera, science fiction, sitcom, cop series and authored drama among its examples. It works within an ethnographic framework, John Tilloch looks at both the production and reception of TV drama. The overall aim of the book is to examine television representation as part of a historically positioned and differentiated social formation in which knowledgeable actors work in every institutional arena (whether media industry, academia or domestic household) to make their meanings.

Kategorie:
Nauka, Kultura. Etnografia
Kategorie BISAC:
Social Science > Media Studies
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge English Texts
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415016490
Rok wydania:
1990
Numer serii:
000020405
Ilość stron:
340
Waga:
0.43 kg
Wymiary:
21.59 x 13.97 x 1.93
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Introduction: theories of myth, agency and audience Part One Popular TV drama: ideology and myth 1 ‘Soft’ news: the space of TV drama 2 Genre and myth: ‘a half-formed picture’ Part Two Authored drama: agency as ‘strategic penetration’ 3 ‘Reperceiving the world’: making history 4 ‘Serious drama’: the dangerous mesh of empathy 5 TV drama as social event: text and inter-text 6 Authored drama: ‘not just naturalism’ 7 Industry/performance: drama as ‘strategic penetration’ Part Three Reading drama: audience use, exchange and play 8 ‘Use and exchange’: delivering audiences 9 Sub-culture and reading formation: regimes of watching Conclusion: comedies of ‘myth’ and ‘resistance’ 10 Comic order and disorder: residual and emergent ultures 11 ‘Marauding behaviour’: parody, carnival and the grotesque

Professor John Tulloch (Charles Sturt University, Australia & Cardiff University, Wales)  He has written widely on film history and theory, audience analysis and theories of textual criticism, and has published books on the British science fiction series, Doctor Who, and the Australian soap opera, A Country Practice.

Tulloch, John Tulloch is chair of the Department of Journalism a... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia