• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Technology Assessment in Education and Training » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Technology Assessment in Education and Training

ISBN-13: 9780805812473 / Angielski / Miękka / 1994 / 268 str.

Eva Baker; Jr. Harold F. O'Neil;Harold F. O'Neil
Technology Assessment in Education and Training Eva Baker Harold F. O'Neil, Jr. Harold F. O'Neil 9780805812473 Taylor & Francis - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Technology Assessment in Education and Training

ISBN-13: 9780805812473 / Angielski / Miękka / 1994 / 268 str.

Eva Baker; Jr. Harold F. O'Neil;Harold F. O'Neil
cena 193,86
(netto: 184,63 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 36,59
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

This volume presents a variety of overall assessments of technology and individual descriptions of work-in-progress. Supported by private funders, non-profit organizations, government agencies, and a variety of other sources, these efforts address education programs focused on specific subject matter such as mathematics or troubleshooting of school-based learning using computers. They also focus on classes of technology such as intelligent systems, distance learning, and hypertext. Taken together, they portray the range of strategies through which we can begin to understand the impact of educational technology in the future. In addition, they illustrate different approaches currently adopted by technology designers to place and explain their work in a larger context.

Each of the chapters presents a different point of entry on the technology assessment problem. Even those nominally focused on a single implementation, such as testing or teacher observation, demonstrate the clear interest by their authors in the larger implications of their work.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Testing & Measurement
Wydawca:
Taylor & Francis
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780805812473
Rok wydania:
1994
Dostępne języki:
Ilość stron:
268
Waga:
0.36 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 1.45
Oprawa:
Miękka
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

"...this is an action-oriented volume that attempts to point out explicitly the places where research and practice meet."
—College, Composition and Communication

"We hope [these volumes] will encourage reflection on technology design and result in greater payoff for students. We look forward to the creation of different approaches to the assessment of technology and a growing acceptance of a need to plan as much of our educational future as rationally as we can."
—Eva L. Baker and Harold F. O'Neil, Jr.
From the Introduction

Contents: Preface. E.L. Baker, H.F. O'Neil, Jr., Introduction. J.A. Kulik, Meta-Analytic Studies of Findings on Computer-Based Instruction. Z. Peled, E. Peled, G. Alexander, An Ecological Approach for Information Technology Intervention, Evaluation and Software Adoption Policies. R.E. Clark, Assessment of Distance Learning Technology. J.W. Regian, V.J. Shute, Evaluating Intelligent Tutoring Systems. A. Lesgold, Assessment of Intelligent Training Technology. K.G. Nizamuddin, H.F. O'Neil, Jr., Improving Intelligent Computer-Aided Instruction Via Explicit Instructional Strategies. E.L. Baker, D. Niemi, H. Herl, Using Hypercard Technology to Measure Understanding. M. Gearhart, J.L. Herman, E.L. Baker, J.R. Novak, A.K. Whittaker, A New Mirror for the Classroom: A Technology-Based Tool for Documenting the Impact of Technology on Instruction. E.L. Baker, M. Gearhart, J.L. Herman, Evaluating the Apple Classrooms of Tomorrow. S.R. Goldman, J.W. Pellegrino, J. Bransford, Assessing Programs That Invite Thinking. H. Braun, Assessing Technology in Assessment.

Eva Baker, Harold O'Neil Jr.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia