• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Teaching and Learning for Social Justice and Equity in Higher Education: Foundations » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Teaching and Learning for Social Justice and Equity in Higher Education: Foundations

ISBN-13: 9783030449384 / Angielski / Twarda / 2020 / 334 str.

Laura Parson; C. Casey Ozaki
Teaching and Learning for Social Justice and Equity in Higher Education: Foundations Parson, Laura 9783030449384 Palgrave MacMillan - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Teaching and Learning for Social Justice and Equity in Higher Education: Foundations

ISBN-13: 9783030449384 / Angielski / Twarda / 2020 / 334 str.

Laura Parson; C. Casey Ozaki
cena 403,47 zł
(netto: 384,26 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 385,52 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania
Kategorie:
Podręczniki
Kategorie BISAC:
Education > Philosophy, Theory & Social Aspects
Education > Professional Development
Education > Schools - Levels - Higher
Wydawca:
Palgrave MacMillan
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783030449384
Rok wydania:
2020
Wydanie:
2020
Ilość stron:
334
Waga:
0.67 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 2.06
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

1. Introduction

2. Learning Theory through a Social Justice Lens
3. Beyond Behaviorism: Engaging Students in the Age of Neoliberalism
4. Persistent Myths about the Psychology of Education: Implications for Social Justice and Equity
5. A Framework for Social Justice Education: Combining Content, Process, and Holistic Development
6. Postcolonial Approach to Curriculum Design
7. Creating Inclusive College Classrooms: Granting Epistemic Credibility to Learners
8. Engagement with Diversity Experiences: A Self-Regulated Learning Perspective
9. Critical Teacher Responsibility in Tumultuous Times: Engaging in a Community of Practice
10. A New Narrative About Emotions and Their Connection to Learning
11. Critical Culturally Relevant Synergism in Higher Education: Equitable Educational Experiences through Neuroscientific Curricula
12. Understanding the Failure to Help Marginalized Students Succeed in Higher Education: A Social Theory Perspective of the Science of Teaching and Learning
13. Association Awareness: Pedagogically Reframing Difficult Dialogues
14. Adult Learning and Critical Contemplative Pedagogy in Higher Education
15. Establishing Equitable Graduate Mentoring in Higher Education
16. Decolonizing Knowledge and Fostering Critical Allyship
16. Conclusion

Laura Parson (she/her/hers) is Assistant Professor of Higher Education at North Dakota State University, USA. Previously, she was Assistant Professor in the Higher Education Administration Program at Auburn University, USA, where she coordinated the Certificate in College/University Teaching program. Her research interests include effective teaching and learning in higher education explored through a critical lens. 

C. Casey Ozaki (she/her/hers) is Associate Professor in the Department of Education, Health, and Behavior Studies at the University of North Dakota, USA. Her research bisects both the student affairs and teaching and learning areas of the college campus, with a shared focus on diverse students, their outcomes, and factors that influence those outcomes.

This book is the first of three edited volumes designed to reconceptualize teaching and learning in higher education through a critical lens, with this inaugural publication focusing on the fundamentals behind the experience. Chapter authors explore recent research on the cognitive science behind teaching and learning, dispel myths on the process, and provide updates to the application of traditional learning theories within the modern, diverse university. Through reviews of fundamental theories of teaching and learning, together with specific classroom practices, this volume applies social justice principles that have been traditionally seen as belonging to K-12 or adult education to higher education.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia