ISBN-13: 9788324184224 / Polski / twarda / 2024 / 144 str.
ELEGANCKIE WYDANIE JUBILEUSZOWE W 20 LAT PO POLSKIEJ PREMIERZE, KTÓRA Z OBECNOŚCIĄ AUTORÓW UŚWIETNIŁA 15-LECIE AMBERA!KSIĄŻKA ROKU 2004 NIEUSTANNIE WYDAWANA W 52 JĘZYKACH!Ta książka odkrywa 10 sekretów szczęścia, które można stworzyć samemu, tworząc mu odpowiednie warunki. I opowiada, dlaczego tylko niektórzy odnoszą sukcesy w życiu.Dwaj przyjaciele spotykają się po latach. Jeden odziedziczył wielką fortunę, ale stracił wszystko. Szczęście mu nie sprzyjało? Drugi zaczynał od zera i odniósł sukces. Miał fart? Tak właśnie myśli ten, któremu się nie powiodło. I dlatego przyjaciel opowiada mu pewną legendęCudowne! Ta książka krzepi duszę! Niebawem stanie się klasyką literatury biznesowej! A zafascynuje wszystkich jak Mały Książę. Philip Kotler, ojciec nowoczesnego marketinguTa niezwykła, nieustannie wydawana w 52 językach książka powstała z doświadczeń niezwykłych ludzi: nauczycieli i architektów sukcesów wielu firmgigantów z całego świata, np: Microsoft, PepsiCo, Dannon, HewlettPackard, MercedesBenz, Orange, Nestl, Credit Suisse, Sony, FritoLay, Vodafone.FERNANDO TRAS DE BES i ALEX ROVIRA CELMA, światowej sławy konsultanci biznesowi i ekonomiści, obserwowali firmy tworzące swój sukces i takie, które biernie podążały za trendami rynku. Przez lata analizowali wspólne cechy łączące ludzi sukcesu: od Newtona przez Einsteina po Billa Gatesa. Szukając odpowiedzi na pytanie, od czego naprawdę zależą sukces i porażka, odkryli zasady,które pozwoliły wybitnym jednostkom dojść na szczyt. Opisali je, nie w typowym poradniku, lecz w uroczej opowieści dla każdego: Szczęście czy fart?
ELEGANCKIE WYDANIE JUBILEUSZOWE W 20 LAT PO POLSKIEJ PREMIERZE, KTÓRA Z OBECNOŚCIĄ AUTORÓW UŚWIETNIŁA 15-LECIE AMBERA!KSIĄŻKA ROKU 2004 NIEUSTANNIE WYDAWANA W 52 JĘZYKACH!Ta książka odkrywa 10 sekretów szczęścia, które można stworzyć samemu, tworząc mu odpowiednie warunki. I opowiada, dlaczego tylko niektórzy odnoszą sukcesy w życiu.Dwaj przyjaciele spotykają się po latach. Jeden odziedziczył wielką fortunę, ale stracił wszystko. Szczęście mu nie sprzyjało? Drugi zaczynał od zera i odniósł sukces. Miał fart? Tak właśnie myśli ten, któremu się nie powiodło. I dlatego przyjaciel opowiada mu pewną legendęCudowne! Ta książka krzepi duszę! Niebawem stanie się klasyką literatury biznesowej! A zafascynuje wszystkich jak Mały Książę. Philip Kotler, ojciec nowoczesnego marketinguTa niezwykła, nieustannie wydawana w 52 językach książka powstała z doświadczeń niezwykłych ludzi: nauczycieli i architektów sukcesów wielu firmgigantów z całego świata, np: Microsoft, PepsiCo, Dannon, HewlettPackard, MercedesBenz, Orange, Nestl, Credit Suisse, Sony, FritoLay, Vodafone.FERNANDO TRAS DE BES i ALEX ROVIRA CELMA, światowej sławy konsultanci biznesowi i ekonomiści, obserwowali firmy tworzące swój sukces i takie, które biernie podążały za trendami rynku. Przez lata analizowali wspólne cechy łączące ludzi sukcesu: od Newtona przez Einsteina po Billa Gatesa. Szukając odpowiedzi na pytanie, od czego naprawdę zależą sukces i porażka, odkryli zasady,które pozwoliły wybitnym jednostkom dojść na szczyt. Opisali je, nie w typowym poradniku, lecz w uroczej opowieści dla każdego: Szczęście czy fart?