• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Strategic Agility in Marketing: Concepts, Methods, and Organizational Impact » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Strategic Agility in Marketing: Concepts, Methods, and Organizational Impact

ISBN-13: 9783658475093 / Angielski / Twarda / 2025 / 150 str.

Jens Kröger, Stefanie Marx
Strategic Agility in Marketing: Concepts, Methods, and Organizational Impact Jens Kröger, Stefanie Marx 9783658475093 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Strategic Agility in Marketing: Concepts, Methods, and Organizational Impact

ISBN-13: 9783658475093 / Angielski / Twarda / 2025 / 150 str.

Jens Kröger, Stefanie Marx
cena 281,76
(netto: 268,34 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 281,76
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This book offers a comprehensive guide to establishing marketing organizations and teams based on Agile principles. By emphasizing a customer-centric mindset, flexible structures, cross-functional collaboration, and continuous success measurement, agility empowers marketing teams to strengthen customer relationships, foster innovation, and amplify organizational impact. When implemented effectively, agile marketing positions teams as true business enablers within their organizations. In light of recent global challenges—such as the pandemic, economic shifts, and rapid technological advancements—the need for adaptability has become more critical than ever. This book delves into developing an agile mindset, values, and principles while providing practical methods and tools for operationalizing agile marketing. Readers will gain insights into positioning marketing as a strategic business enabler and thriving in dynamic environments, transforming marketing into a key success factor for their organizations. Targeted at marketing professionals, business leaders, and academics, this book is an essential resource for anyone looking to leverage agility to gain a competitive edge in today’s fast-changing world.  

This book offers a comprehensive guide to establishing marketing organizations and teams based on Agile principles. By emphasizing a customer-centric mindset, flexible structures, cross-functional collaboration, and continuous success measurement, agility empowers marketing teams to strengthen customer relationships, foster innovation, and amplify organizational impact. When implemented effectively, agile marketing positions teams as true business enablers within their organizations. In light of recent global challenges—such as the pandemic, economic shifts, and rapid technological advancements—the need for adaptability has become more critical than ever. This book delves into developing an agile mindset, values, and principles while providing practical methods and tools for operationalizing agile marketing. Readers will gain insights into positioning marketing as a strategic business enabler and thriving in dynamic environments, transforming marketing into a key success factor for their organizations. Targeted at marketing professionals, business leaders, and academics, this book is an essential resource for anyone looking to leverage agility to gain a competitive edge in today’s fast-changing world.  

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - Research
Psychology > Industrial & Organizational Psychology
Business & Economics > Business Communication - General
Wydawca:
Springer
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783658475093
Rok wydania:
2025
Ilość stron:
150
Wymiary:
23.5x15.5
Oprawa:
Twarda
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia