• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Sports Marketing: A Practical Approach » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Sports Marketing: A Practical Approach

ISBN-13: 9780415630467 / Angielski / Twarda / 2015 / 282 str.

Larry Degaris
Sports Marketing: A Practical Approach Degaris, Larry 9780415630467 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Sports Marketing: A Practical Approach

ISBN-13: 9780415630467 / Angielski / Twarda / 2015 / 282 str.

Larry Degaris
cena 848,38
(netto: 807,98 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 805,98
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Any sports marketing student or prospective sports marketer has to understand in detail genuine industry trends and be able to recognise solutions to real-world scenarios. "Sports Marketing: A Practical Approach" is the first textbook to offer a comprehensive, engaging and practice-focused bridge between academic theory and real-life, industry-based research and practice. Defining the primary role of the sports marketer as revenue generation, the book is structured around the three main channels through which this can be achieved ticket sales, media and sponsorship and explores key topics such as:

  • Sports markets and business markets (b2b)
  • Fan development
  • Brand management
  • Media audiences, rights and revenue
  • Live sports events
  • Sponsorship
  • Merchandise and retail

Integrating real industry-generated research into every chapter, the book also includes profiles of leading industry executives and guidance for developing and preparing for a career in sports marketing. It goes further than any other sports marketing textbook in surveying the international sports market, including international cases and detailed profiles of international consumer and business markets throughout. A companion website offers a testbank, slides, web links and other useful features for teaching and learning.

No other textbook offers such a relevant, practice-focused overview of contemporary sports marketing. It is the ideal companion to any sports marketing course."

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Sports & Recreation > Business Aspects
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415630467
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
282
Waga:
0.68 kg
Wymiary:
25.1 x 19.02 x 2.08
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

1. A Practical Approach to Sports Marketing  2. Sports Markets  3. Fan Development  4. Brand Management  5. Gate Revenue Marketing Mix  6. Consumer Ticket Sales  7. Corporate Ticket Sales  8. Sports Media  9. Sports Media Audiences  10. Sports Publicity  11. Sports Advertising Sales  12. Sponsorship: What It Is and How It Works  13. Sponsorship Goals and Strategies  14. Sponsorship Activation  15. Sponsorship Measurement  16. Sponsorship Sales

Larry DeGaris is a leading research consultant to the sponsorship and sports marketing industries, and Professor of Marketing at the University of Indianapolis, USA. He has personally conducted over one hundred research studies for sports organizations funded to well over $3 million, and is a sought after expert for the media.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia