• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Sport Marketing in a Global Environment: Strategic Perspectives » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Sport Marketing in a Global Environment: Strategic Perspectives

ISBN-13: 9781032217949 / Angielski / Twarda / 2022 / 284 str.

Ruth M. Crabtree; James J. Zhang
Sport Marketing in a Global Environment: Strategic Perspectives Ruth M. Crabtree James J. Zhang 9781032217949 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Sport Marketing in a Global Environment: Strategic Perspectives

ISBN-13: 9781032217949 / Angielski / Twarda / 2022 / 284 str.

Ruth M. Crabtree; James J. Zhang
cena 708,73 zł
(netto: 674,98 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book examines contemporary sport marketing, with a particular focus on strategic marketing, the process of longer-term planning and development that involves identifying the needs and wants of potential customers and satisfying their needs through the exchange of products and services.

Kategorie:
Inne
Kategorie BISAC:
Sports & Recreation > Business Aspects
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
World Association for Sport Management
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781032217949
Rok wydania:
2022
Numer serii:
000803665
Ilość stron:
284
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

1. Challenges and opportunities of contemporary sport marketing: strategic perspectives,  2. Marketing strategies for reaching Iranian older adults: a social network based on physical activity promotion,  3. Fitness center marketing in Thailand: antecedents and consequences of COVID-19 pandemic,  4. Challenges in the marketing of intercollegiate athletics: perspectives of college football marketing directors,  5. Analyzing minor league sport markets in the United States: proposing a marketing model,  6. Sustainable development of sport event tourism destinations: perspectives of the core stakeholders in China,  7. Marketing management in the football industry: guidelines, trends, and proposals,  8. Sport marketing and social media strategies: a literature review and research agenda,  9. Sport fans’ defense of the tribal brand: exploring determinants across two continents,  10. Development digital marketing plans through understanding use behaviour of fitness apps in Portuguese fitness centres,  11. Sport development strategies and practices in Chinese small towns,  12. Marketing strategies and practices of women’s soccer in the United States: historical perspective,  13. Significant influence of a major policy on strategic management and marketing: analyzing the effect of Title IX on collegiate athletics,  14. Athlete-brand relationships in the era of “cancel culture”: insights, analyses, and strategic development,  15. Focusing on quality product: development and promotion of robust fitness programs through humanistic coach training,  16. Resource mobilization for sport activities in Tanzanian secondary schools: application of strategic internal marketing



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia