• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Shakespeare and Digital Pedagogy: Case Studies and Strategies » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Shakespeare and Digital Pedagogy: Case Studies and Strategies

ISBN-13: 9781350109728 / Angielski / Twarda / 2021 / 232 str.

U Diana E. Henderson (Massachusetts Institute of Technology; USA) Kyle Sebastian Vitale (Temple University
Shakespeare and Digital Pedagogy: Case Studies and Strategies Diana E. Henderson (Massachusetts Institute of Technology, USA), Kyle Sebastian Vitale (Temple University, USA) 9781350109728 Bloomsbury Publishing PLC - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Shakespeare and Digital Pedagogy: Case Studies and Strategies

ISBN-13: 9781350109728 / Angielski / Twarda / 2021 / 232 str.

U Diana E. Henderson (Massachusetts Institute of Technology; USA) Kyle Sebastian Vitale (Temple University
cena 341,45 zł
(netto: 325,19 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 337,95 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Shakespeare and Digital Pedagogy is an international collection of fresh digital approaches for teaching Shakespeare. It describes 15 methodologies, resources and tools recently developed, updated and used by a diverse range of contributors in Great Britain, Australia, Asia and the United States. Contributors explore how these digital resources meet classroom needs and help facilitate conversations about academic literacy, race and identity, local and global cultures, performance and interdisciplinary thought. Chapters describe each case study in depth, recounting needs, collaborations and challenges during design, as well as sharing effective classroom uses and offering accessible, usable content for both teachers and learners. The book will appeal to a broad range of readers. College and high school instructors will find a rich trove of usable teaching content and suggestions for mounting digital units in the classroom, while digital humanities and education specialists will find a snapshot of and theories about the field itself. With access to exciting new content from local archives and global networks, the collection aids teaching, research and reflection on Shakespeare for the 21st century.

Kategorie:
Nauka, Literaturoznawstwo
Kategorie BISAC:
Literary Criticism > Shakespeare
Education > Teaching - Subjects - Arts & Humanities
Drama > Shakespeare
Wydawca:
Bloomsbury Publishing PLC
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781350109728
Rok wydania:
2021
Dostępne języki:
Angielski
Ilość stron:
232
Wymiary:
23.423.4 x 15.6
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Obwoluta

List of figures Notes on contributors Foreword Michael Witmore (Folger Shakespeare Library, USA) Introduction Diana E. Henderson (MIT, USA) and Kyle Sebastian Vitale (Temple University USA) Part One Teaching Academic and Digital Literacy 1. Shakespeare Students as Scribes: Documenting the Classroom through Collaborative Digital Note-taking Cyrus Mulready (SUNY New Paltz, USA) 2. The Shakespeare CoLab: a Digital Learning Environment for Shakespeare Studies Rachael Deagman Simonetta, with Melanie Lo (both University of Colorado, Boulder, USA) 3. ‘Reading Strange Matters’: Digital Approaches to Early Modern Transnational Print History Kathryn Vomero Santos (Trinity University, USA) Part Two Teaching Diversity, Equity, and Inclusion 4. (Early) Modern Literature: Crossing the ‘Sonic Color Line’ David Sterling Brown (Binghamton University USA) 5. Diversifying Shakespeare: Intersections of Technology and Identity Meg Lota Brown and Kyle DiRoberto (both University of Arizona, USA) 6. The British Black and Asian Shakespeare Performance Database: Reclaiming Theatre History Jami Rogers (University of Warwick, UK) 7. Reading Interculturality in Class: Contextualising Global Shakespeares in and through A|S|I|A Eleine Ng-Gagneux (National University of Singapore, Singapore) Part Three. Teaching with Traditional and Modern Archives 8. Shakespeare at Basecamp Kristen Poole with Jake Cohen (University of Delaware, USA) 9. The Victorian Illustrated Shakespeare Archive: Art to Enchant Michael John Goodman (Cardiff University, UK) 10. Student-Curated Archives and the Digital Design of Shakespeare in Performance Marcia McDonald, Joel Overall, and Jayme M. Yeo (all Belmont University, USA) Part Four Teaching in Hybrid and Online Learning Environments 11. Performance and Pedagogy: The Global Shakespeares Online Merchant of Venice Course Sarah Connell (Northeastern University, USA) 12. Translating Shakespeare from Scene to Screen, and Back Again: Digital Tools for Teaching Richard III Loreen Giese (Ohio University, USA) 13. Dividing the Kingdoms: Interdisciplinary Methods for Teaching Shakespeare to Undergraduates Jaime Goodrich (Wayne State University, USA), with Sarah Noble (Berkley, Michigan, USA) Part Five Teaching in Web 3.0 14. Mapping the Global Absent in Shakespeare: Lessons Learned from a Student-Faculty Collaboration John S. Garrison with Ahon Gooptu (both Grinnell College, USA) 15. Shakespeare Reloaded’s Shakeserendipity Game: Pedagogy at the Edge of Chaos Liam E. Semler (University of Sydney, Australia) A Closing Note Diana E. Henderson and Kyle Sebastian Vitale



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia