• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Service Quality Within Hotels: Theory, Evaluation and Practice of Service Quality » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Service Quality Within Hotels: Theory, Evaluation and Practice of Service Quality

ISBN-13: 9781514801741 / Angielski / Miękka / 2015 / 162 str.

Michael Kassotakis MCIM
Service Quality Within Hotels: Theory, Evaluation and Practice of Service Quality Michael Kassotakis MCIM 9781514801741 Createspace Independent Publishing Platform - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Service Quality Within Hotels: Theory, Evaluation and Practice of Service Quality

ISBN-13: 9781514801741 / Angielski / Miękka / 2015 / 162 str.

Michael Kassotakis MCIM
cena 147,63
(netto: 140,60 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 147,22
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Service Quality Within Hotels. Theory and Practice. How to assess service quality in Hotels. Research and Managerial Implications. This work of art, instruction, manual, writing and consulting was completed in the start of the current millenium. It is the first work in the world that evaluated service quality in hotels. It is also a move by move guide that will enable hotel owners, hotel managers, marketing managers, management consultants, tourism consultants, ministers of tourism and others to assess service quality within a hotel, hotels, group of hotels, hotels in a town, hotels in a city, hotels in an area, hotels in an island, hotels in a region, hotels in a country, tour operators, travel agencies, hotels in a continent and hotels in the world. 9% of the net revenues of each month will be donated randomly to charity organisations or non-profit organisations in Americas, Asia, Africa, Europe, and Oceania, in order to feed people. This is the First edition and we ask for your understanding if you find proof areas for improvement, so we offer in an initial lower price than it's real value.


Zawartość książki może nie spełniać oczekiwań – reklamacje nie obejmują treści, która mogła nie być redakcyjnie ani merytorycznie opracowana.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Kompleksowe zarządzanie jakością
Wydawca:
Createspace Independent Publishing Platform
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781514801741
Rok wydania:
2015
Dostępne języki:
Angielski
Ilość stron:
162
Waga:
0.23 kg
Wymiary:
22.922.9 x 15.222.9 x 15.2 x 0
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia