• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Serious Games, Interaction, and Simulation: 5th International Conference, Sgames 2015, Novedrate, Italy, September 16-18, 2015, Revised Selected Paper » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Serious Games, Interaction, and Simulation: 5th International Conference, Sgames 2015, Novedrate, Italy, September 16-18, 2015, Revised Selected Paper

ISBN-13: 9783319290591 / Angielski / Miękka / 2016 / 139 str.

Antonio Coelho; Carlos Vaz De Carvalho; Paula Escudeiro
Serious Games, Interaction, and Simulation: 5th International Conference, Sgames 2015, Novedrate, Italy, September 16-18, 2015, Revised Selected Paper Vaz De Carvalho, Carlos 9783319290591 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Serious Games, Interaction, and Simulation: 5th International Conference, Sgames 2015, Novedrate, Italy, September 16-18, 2015, Revised Selected Paper

ISBN-13: 9783319290591 / Angielski / Miękka / 2016 / 139 str.

Antonio Coelho; Carlos Vaz De Carvalho; Paula Escudeiro
cena 161,41
(netto: 153,72 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 154,22
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This volume constitutes the proceedings of the 5th International Conference on Serious Games, Interaction, and Simulation, held in Novedrate, Italy, in September 2015.
The 16 revised full papers together with 2 keynote papers were carefully reviewed and selected for inclusion in this book. They focus on the design, development, use, and application of games for purposes other than entertainment. As such they cover areas like cognition, psychology, technology-enhanced education, evaluation and assessment, multimedia and information technology, and feature new scientific approaches and results from experiments and real-life applications.

Kategorie:
Informatyka, Bazy danych
Kategorie BISAC:
Education > Computers & Technology
Computers > Artificial Intelligence - Computer Vision & Pattern Recognition
Computers > Computer Simulation
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
Lecture Notes of the Institute for Computer Sciences, Social
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783319290591
Rok wydania:
2016
Wydanie:
2016
Numer serii:
000409940
Ilość stron:
139
Waga:
0.22 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 0.81
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Applying a Serious Game Quality Model.- Dynamic Serious Games Balancing.- Relation Between Game Genres and Competences for In-game Certification.- Serious Games for the Cognitive Stimulation of Adults: a proposal of a pilot project.- VirtualSign in Serious Games.- The Design and Study of a Serious Game for Attention Training of the Older Adults.- Sensitizing: Helping Children Design Serious Games for a Surrogate Population.- Chess Playing and Mathematics: an Exploratory Study in the South African Context.- A Virtual City Environment for Engineering Problem Based Learning.- Knowledge Improvement of Dental Students in Thailand and UK through an Online Serious Game in Dental Public Health.- A Gamified Community for Fostering Learning Engagement towards Preventing Early School Leaving.- Serious computer games design for active learning in teacher education.- Enabling Control of 3D Visuals, Scenarios and Non-Linear Gameplay in Serious Game Development through Model-Driven Authoring.- Serious Games For Large-Scale Image Sensing.- Game Social Tech Booster.- BIM to IoT: The Persistence Problem.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia