• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Routledge Handbook of Sport Management » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Routledge Handbook of Sport Management

ISBN-13: 9780415587884 / Angielski / Twarda / 2011 / 496 str.

Leigh Robinson
Routledge Handbook of Sport Management Leigh Robinson 9780415587884 ROUTLEDGE - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Routledge Handbook of Sport Management

ISBN-13: 9780415587884 / Angielski / Twarda / 2011 / 496 str.

Leigh Robinson
cena 1115,01
(netto: 1061,91 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 1057,85
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

The Routledge Handbook of Sport Management is the most up-to-date and comprehensive guide to theory and practice in sport management ever published. It provides students and scholars with a broad ranging survey of current thinking in contemporary sport management, exploring best practice in core functional areas and identifying important future directions for new research.

Kategorie:
Inne
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Industries - Hospitality, Travel & Tourism
Wydawca:
ROUTLEDGE
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415587884
Rok wydania:
2011
Numer serii:
000346050
Ilość stron:
496
Waga:
1.00 kg
Wymiary:
24.6x17.4x1.5
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

"This publication raises the knowledge base in key areas of sport (business) management … This will be one of the ‘go to’ publications for anyone involved in the sector", Marc Taylor, European Sport Management Quarterly

Section 1: Managing the Performance of Sport Organizations  1. Contemporary Issues in the Performance of Sport Organizations  2. From Daily Management to High Politics: The governance of the International Olympic Committee  3. The Contingent and Standards Governance Framework for National Governing Bodies  4. The Planned Development of Sport Organizations  5. Managing Customer Expectations Oo Sport Organizations 6. Approaches to Managing Performance in Sport Organizations  7. Forecasting the Performance of Nations in Elite Sport  8. Corporate Social Responsibility in Sport  9. Theoretical Approaches and Practical Strategies for Change Management  Section 2: Managing Human Resources in Sport Organizations  10. Contemporary Issues in the Management of Human Resources  11. Human Resource Management in Sport: A service-based approach  12. Volunteer Management in Sport  13. Sources of Support for Employees in Sport Organizations  14. Psychological Contract in the Context of Sport Organizations  15. Managing Contingent Workers in Sport  Section 3: The Marketing of Sport  16. Contemporary Issues in Sport Marketing  17. Consumer Loyalty in Sport Participation Services  18. Relationship Marketing: From theoretical issues to its application by sport organisations  19. Sport Spectators’ Segmentation  20. Sporting Goods Brands and Retail Store Dramatization  21. Sport Promotion Through Communication: A mass media perspective  22. Sport Sponsorship: Definitions and objectives  23. Ambush Marketing  Section 4: The Economics of Sport  24. Contemporary Issues in the Economics of Sport  25. The Economic Analysis of Sport Participation  26. Expenditures on Sport Products and Services  27. Do Sport Clubs Maximize Wins or Profits? And Does it Make Any Difference?  28. International Sport League Comparisons  29. Attendance and Broadcast Demand for Professional Team Sport: The case of English league football  30. The Labor Market in Professional Team Sport: The case of football players in Europe  31. The Economic Benefits to Cities from Hosting Major Sport Events  32. The Future of Sport Management



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia