• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Relational Capital in Business » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Relational Capital in Business

ISBN-13: 9781032595931 / Twarda / 2023 / 168 str.

Robert Karaszewski
Relational Capital in Business Robert Karaszewski 9781032595931 Taylor & Francis Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Relational Capital in Business

ISBN-13: 9781032595931 / Twarda / 2023 / 168 str.

Robert Karaszewski
cena 707,28 zł
(netto: 673,60 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book is devoted to discussing the most important concepts and issues related to the essence and importance of relational capital in modern companies, characterizing methods and tools for building relational capital, while pointing to the role of leadership in shaping employee engagement and building intra-organizational relationships. 

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Organizational Development
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Business & Economics > Kierownictwo i motywacja
Wydawca:
Taylor & Francis Ltd
Seria wydawnicza:
Routledge Studies in Management, Organizations and Society
ISBN-13:
9781032595931
Rok wydania:
2023
Ilość stron:
168
Wymiary:
22.9 x 15.2
Oprawa:
Twarda
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Introduction   Chapter I. Relational capital – concept, meaning, methods   Chapter II. Scope of interaction and measurement of relational capital   Chapter III. Research methodology used   Chapter IV. Building company relationships   Chapter V. Improving intra-organizational relationships   Chapter VI. Relational capital in the context of innovation, value, and competitiveness   Conclusion

Rafał Drewniak is an Associate Professor in the Department of Economic Sciences and Management at the Nicolaus Copernicus University in Torun, Poland. His research interests focus on problems of i.e.: strategic alliances, strategic management, knowledge management, leadership and innovations.

Urszula Słupska is an Assistant Professor at Bydgoszcz University of Science and Technology, Poland. Her main research areas are virtual organizations, cooperation between enterprises, innovation and enterprise competitiveness.

Zbigniew Drewniak is an Assistant Professor at Bydgoszcz University of Science and Technology, Poland. His main research areas are corporate finance, capital market, private equity/venture capital investments, innovations.

Iwona Posadzinska is an Associate Professor of Management at Bydgoszcz University of Science and Technology, Poland. Her main research areas are B2B marketing, enterprise management, construction market and corporate social responsibility.

Robert Karaszewski is a Full Professor at Bydgoszcz University of Science and Technology, Poland; and American University in Emirates, United Arab Emirates. He studies empirical service organization, total quality management, competitiveness of corporate business, leadership and knowledge management.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia