• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Reconstructing Teacher Education (Rle Edu N): Teacher Development » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Reconstructing Teacher Education (Rle Edu N): Teacher Development

ISBN-13: 9780415753142 / Angielski / Miękka / 2014 / 288 str.

John Elliott
Reconstructing Teacher Education (Rle Edu N): Teacher Development Elliott, John 9780415753142 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Reconstructing Teacher Education (Rle Edu N): Teacher Development

ISBN-13: 9780415753142 / Angielski / Miękka / 2014 / 288 str.

John Elliott
cena 243,34 zł
(netto: 231,75 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 241,34 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book maps out a new paradigm of teacher education an, by implication, professional education generally. The book opens with two alternative theories of teacher education and training and explains the concepts and assumptions on which they rest including beliefs about the nature and role of education in society. It then proposes a ‘natural science’ paradigm and its implications for establishing a coherent view of teacher education. Subsequent chapters indicate the professional implications of such a model.

Kategorie:
Encyklopedie
Kategorie BISAC:
Education > Professional Development
Education > Research
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Library Editions: Education
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415753142
Rok wydania:
2014
Numer serii:
000416294
Ilość stron:
288
Waga:
0.43 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 1.27
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Synopses of Chapters. Introduction. Part 1 Coherence and Continuity in Teacher Education: Perspectives and Issues. 1. Three Perspectives on Coherence and Continuity in Teacher Education 2. The Assault on Rationalism and the Emergence of the Social Market Perspectives . 3. Evaluation, Economics and Performance Indicators . 4. One in a Million? The Individual at the Centre of Quality Control . 5. Are Performance Indicators Educational Quality Indicators? . 6. Professional Education and the Idea of a Practical Educational Science 7. A Common-sense Model of the Professional Development of Teachers. Part 2: School Based Teacher Education: Four Studies of Innovation 8. A Case Study of School-based Training Systems in New Zealand Secondary School. 9. Capital T Teaching. 10. The Development of Teachers’ Thinking and Practice: Does Choice Lead to Empowerment? 11. Chronicles: Doing Action Research: The Stories of Three Teachers. Part 3: Researchers and Teachers: Changing Roles and Relationships 12. Through the Looking Glass: The Use of Associative Methods to Enhance Teacher Thinking. 13. Academic and Action-Research: The Training Workshop as an Exercise in Ideological Deconstruction. 14. The Relationship Between ‘Understanding’ and ‘Developing’ Teachers’ Thinking. . Part 4: Portraying Teachers’ Development 15. The Development of Primary School Teachers’ Thinking about the Teaching and Learning of Science. 16. Thinking and Being in Teacher Action Research. 17. The Importance of an Articulated Personal Theory of Professional Development. Notes on Contributors. Index.

Elliott, John

Elliott, John University of East Anglia... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia