• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Quantitative Analysis in Marketing Management » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Quantitative Analysis in Marketing Management

ISBN-13: 9780471964308 / Angielski / Miękka / 2000 / 342 str.

Luiz Moutinho; Mark Goode; Fiona Davies
Quantitative Analysis in Marketing Management Luiz Moutinho Mark Goode Fiona Davies 9780471964308 John Wiley & Sons - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Quantitative Analysis in Marketing Management

ISBN-13: 9780471964308 / Angielski / Miękka / 2000 / 342 str.

Luiz Moutinho; Mark Goode; Fiona Davies
cena 301,44
(netto: 287,09 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 299,59
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

This text brings together the key quantitative concepts and techniques which are central for the contemporary management of the marketing function. It also examines techniques drawn from other management disciplines, such as financial management, and shows how these techniques can be applied to marketing management. The analytical approach used reinforces the concepts introduced. Detailed discussions of the interpretation of results are provided and computations of the various interpretative statistics and calculations are illustrated in order to offer a better understanding of the techniques.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
John Wiley & Sons
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780471964308
Rok wydania:
2000
Ilość stron:
342
Waga:
0.52 kg
Wymiary:
22.9 x 15.6 x 2.0
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

STATISTICAL ANALYSIS, DEMAND ANALYSIS AND FORECASTING IN MARKETING.

Data Collection and Sampling.

Further Statistical Techniques.

Demand Analysis.

Forecasting.

FINANCIAL ANALYSIS, OPERATIONS AND CONTROL SYSTEMS.

Financial Techniques.

Budgeting and Control.

Decision Techniques.

Operations Management.

FUTURE TRENDS AND CONCLUSION.

Future Trends.

Conclusion.

Appendices.

Index.

Quantitative marketing is not an easy subject to grasp. Quantitative Analysis in Marketing Management introduces a kinder, gentler approach to the various quantitative concepts and techniques in marketing management. This exciting new book examines techniques drawn from other management disciplines (e.g. financial management and operations management) and shows how these techniques can be applied to marketing management. To aid comprehension, a number of problems and case studies are included at the end of each chapter. The text is divided into three parts:
∗ statistics, demand analysis and forecasting;
∗ financial analysis, operations and control systems; and
∗ future trends
Quantitative Analysis in Marketing Management is suitable for undergraduate and MBA students enrolled in marketing management, market analysis and forecasting, strategic marketing, marketing research courses, together with MSc marketing courses.

Moutinho, Luiz Luiz Moutinho is at the University of Glasgow, UK.... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia