• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Preparing Teachers to Educate Whole Students: An International Comparative Study » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Preparing Teachers to Educate Whole Students: An International Comparative Study

ISBN-13: 9781682532379 / Angielski / Miękka / 2018 / 320 str.

Fernando M. Reimers; Connie K. Chung
Preparing Teachers to Educate Whole Students: An International Comparative Study Fernando M. Reimers Connie K. Chung 9781682532379 Harvard Education PR - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Preparing Teachers to Educate Whole Students: An International Comparative Study

ISBN-13: 9781682532379 / Angielski / Miękka / 2018 / 320 str.

Fernando M. Reimers; Connie K. Chung
cena 149,97
(netto: 142,83 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 139,97
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Preparing Teachers to Educate Whole Students offers a wide-ranging comparative account of how innovative professional development programs in a number of countries guide and support teachers in their efforts to promote cognitive and socio-emotional growth in their students.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Comparative
Education > Professional Development
Education > Leadership
Wydawca:
Harvard Education PR
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781682532379
Rok wydania:
2018
Dostępne języki:
Ilość stron:
320
Waga:
0.43 kg
Wymiary:
22.61 x 14.99 x 1.78
Oprawa:
Miękka
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

  • Table of Contents
  • Chapter 1. A Study in How Teachers Learn to Educate Whole Students and How Schools Build the Capacity to Support Them
  • Fernando M. Reimers
  • Chapter 2. Providing Relevant Twenty-First-Century Science Education for All Students
  • A Case Study of the Chilean Inquiry-Based Science Education Program
  • Liliana Morawietz and CristiÁn Bellei
  • Chapter 3. Building the Capacity for Twenty-First-Century Education
  • A Study of China’s Qingyang School District
  • Xueqin Jiang and Zhijuan Ma
  • Chapter 4. An Inclusive, Whole-School, and Sustainable Approach to Building Teachers’ Capacity to Promote Twenty-First-Century Skills
  • Lessons Learned from the Public-Private Partnership of Escuela Activa Urbana in Manizales, Colombia
  • Silvia Diazgranados FerrÁns, Luis Felipe MartÍnez-GÓmez, and MarÍa Figueroa
  • Chapter 5. Developing Life Skills in Children
  • A Study of India’s Dream-a-Dream Program
  • Aditya Natraj and Monal Jayaram
  • Chapter 6. Developing Twenty-First-Century Competencies in Mexico
  • How UNETE and School Communities Broaden the Goals of Education by Using Educational Technology
  • Sergio CÁrdenas, Roberto Arriaga, and Francisco Cabrera
  • Chapter 7. Creating Cultures of Learning in the Twenty-First Century
  • A Study of EL Education in the United States
  • Connie K. Chung
  • Chapter 8. Working in Times of Uncertainty to Prepare for the Future
  • A Study of Singapore’s Leaders in Education Program
  • Oon-Seng Tan and Ee-Ling Low
  • Chapter 9. Conclusions
  • Fernando M. Reimers and Connie K. Chung
  • Notes
  • Acknowledgments
  • About the Editors
  • About the Contributors
  • Index

Reimers, Fernando M. Fernando M. Reimers is the Ford Foundation Profess... więcej >
Chung, Connie K. Connie K. Chung is the research director of the Gl... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia