• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Political Campaigns in the United States » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Political Campaigns in the United States

ISBN-13: 9781138181830 / Angielski / Twarda / 2016 / 208 str.

Richard K. Scher
Political Campaigns in the United States Richard K. Scher 9781138181830 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Political Campaigns in the United States

ISBN-13: 9781138181830 / Angielski / Twarda / 2016 / 208 str.

Richard K. Scher
cena 782,04 zł
(netto: 744,80 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 755,61 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book is an interpretive analysis of political campaigns in America: Instead of focusing on how campaigns are designed and run, it investigates the role campaigns play in our American politics, and the close symbiosis between campaigns and those politics. The text examines how campaigns are an important manifestation of how we "do" politics in this country. Hallmarks of this text include:

  • Showing how campaigns can undermine our democracy and asking how democratic they-and by extension, our politics--really are.
  • Demonstrating that the ability of the media to accurately, fairly, and deeply report on campaigns has been severely compromised, both because of the growing "distance" between campaigns and media outlets and because of the structure of "Big Media" corporate ownership and its tight relationship to "Big Money." It asks important questions about the media including:
  1. How do the media, reporters in particular, cover campaigns? What pressures and forces shape what and how they present campaigns?
  2. What is the impact of the ever-increasing chasm separating campaigns and the media?
  3. How does the close tie between corporate mainstream media and Super PAC money affect campaign coverage?
  4. How does the ability of campaigns and media to segment voters into ever-smaller slices influence how campaigns are covered?
  • Tracking the continuing growth of unregulated, private, unaccountable "dark money" in campaigns as a threat to our democratic elections and politics. Democracy rests fundamentally on transparency and accountability - sunlight - and our campaign laws and norms now allow and encourage exactly the opposite, largely because of decisions by the United States Supreme Court.

Kategorie:
Nauka, Polityka
Kategorie BISAC:
Political Science > Political Process - Campaigns & Elections
Political Science > Political Process - Media & Internet
Political Science > Civil Rights
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138181830
Rok wydania:
2016
Ilość stron:
208
Waga:
0.47 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 1.42
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

1. Political Campaigns in America  2. American Political Campaigns in Historical Perspective  3. Candidates and Campaigns  4. The Campaign Industry  5. Campaigns and the Media  6. Campaign Finance  7. Conclusion: Campaigns and American Democracy

Richard King Scher is Professor of Political Science at the University of Florida, Gainesville.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia