• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Perspectives on the Knowledge Problem in New Zealand Education: Towards Equity » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Perspectives on the Knowledge Problem in New Zealand Education: Towards Equity

ISBN-13: 9789811629075 / Angielski / Miękka / 2021 / 97 str.

Megan Lourie; Graham McPhail
Perspectives on the Knowledge Problem in New Zealand Education: Towards Equity Megan Lourie Graham McPhail 9789811629075 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Perspectives on the Knowledge Problem in New Zealand Education: Towards Equity

ISBN-13: 9789811629075 / Angielski / Miękka / 2021 / 97 str.

Megan Lourie; Graham McPhail
cena 262,25
(netto: 249,76 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 250,57
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
Kategorie:
Podręczniki
Kategorie BISAC:
Education > Curricula
Education > Philosophy, Theory & Social Aspects
Education > Professional Development
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
Springerbriefs in Education
Język:
Angielski
ISBN-13:
9789811629075
Rok wydania:
2021
Wydanie:
2021
Numer serii:
000418478
Ilość stron:
97
Waga:
0.17 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 0.61
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

"The book will prove valuable for several groups of readers. It provides postgraduate students and academics alike with a useful introduction to core concepts in social realism, as applied to the New Zealand educational context. ... The book also provides an accessible read for teacher-curriculum developers seeking to understand the curriculum development process and experiment with using the CDC model to improve the coherence of their curricula." (Liyun Wendy Choo, New Zealand Journal of Educational Studies, Vol. 58 (1), 2023)

1 Introduction.- 2 The components of a national curriculum.- 3 Three models of teaching: A framework for thinking about education.- 4 Knowledge: What teachers need to know.- 5 Knowledge marginalisation in curriculum and practice.- 6 Knowledge and the 'Identity Directive'.- 7 The TAP/CDC combination for bi/multilingual students: Illustrating the relationship between knowledge-that and knowledge-how.- 8 A curriculum for 21st century learners. 

Dr Graham McPhail is a senior lecturer in the School of Curriculum and Pedagogy, in the Faculty of Education and Social Work, at the University of Auckland, New Zealand. He took up this position in 2015 after twenty years of work in the secondary education sector. His research is centred on the role of knowledge in the curriculum, in particular within C21 schooling and music education contexts. Graham currently has over 30 papers published in a wide range of journals both in New Zealand and internationally. He has recently presented on curriculum change at Universities in the UK and the USA.

Dr Megan Lourie is a senior lecturer in the School of Education at Auckland University of Technology, New Zealand. Prior to that she was a Languages teacher in secondary schools. Megan researches in the area of education policy and has a particular interest in how ideas about education travel on a global scale. Recently, she has been tracing the emergence of different ideas about knowledge in the New Zealand curriculum, and the extent to which this reflects global trends.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia