• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Perspectives on service quality enhancement through Customer Relations » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Perspectives on service quality enhancement through Customer Relations

ISBN-13: 9783659844584 / Angielski / Miękka / 2016 / 304 str.

Arup Kumar Baksi
Perspectives on service quality enhancement through Customer Relations Baksi, Arup Kumar 9783659844584 Scholar's Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Perspectives on service quality enhancement through Customer Relations

ISBN-13: 9783659844584 / Angielski / Miękka / 2016 / 304 str.

Arup Kumar Baksi
cena 425,48 zł
(netto: 405,22 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 425,48 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Service Quality was confined to randomised perception which was too heterogeneous to standardize and strategise until the advent of relationship management which ensured a paradigmatic shift towards perceiving service quality based on relationship dimensions. Banking services in India was constrained to manual operation and silos-based functional legacy. Service quality was erratic without a degree of minimum control. When State Bank of India was going through an operational face-lift by elevating it to technological platform, some were of the opinion that it was like an elephant forced to run. The skepticism around the operational reinforcement was demystified once the panacea of relationship management philosophy was embedded with its operating system. A combination of technology and human relationship philosophy rewrote the dimensional attributes of perceived service quality. Technology proved to be the driver and customer relationship management (CRM) was the spirit that fueled the banking services reach to a level of international standard.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Science > General
Wydawca:
Scholar's Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783659844584
Rok wydania:
2016
Ilość stron:
304
Wymiary:
15x22x0
Oprawa:
Miękka

Dr. Arup Kumar Baksi is working as an Associate Professor in the Dept. of Management and Business Administration, Aliah University, West Bengal, India. Dr. Baksi's research interest includes Customer Relationship Management, Service Quality Modelling and Strategic Marketing and has to his credit more than 100 publications and 2 completed projects.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia