• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Perceptual Differences of Urban Destination Websites » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Perceptual Differences of Urban Destination Websites

ISBN-13: 9783639103595 / Angielski / Miękka / 2008 / 184 str.

Karin Wimmer
Perceptual Differences of Urban Destination Websites Karin Wimmer 9783639103595 VDM VERLAG DR. MULLER AKTIENGESELLSCHAFT & CO - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Perceptual Differences of Urban Destination Websites

ISBN-13: 9783639103595 / Angielski / Miękka / 2008 / 184 str.

Karin Wimmer
cena 303,45
(netto: 289,00 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 303,45
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

"It's you " - In 2006 the Time Magazine declared the Internet user the Time's Person of the Year. Considering that in March 2007 there were more than 1.1 billion people using the Internet, which is in fact a sixth of the world population, this election is not surprising. This should be reason enough to take the Internet user serious and to not underestimate his demands and expectations. However, even though there are numerous guidelines as to how to make a website successful, the provider and the user may have different perceptions of the website. Up to now substantial research has been carried out about the usability, the design and the image of websites. However, it has not been investigated whether a website is perceived equally by the provider (destination manager) and the user (potential tourist) or what the possible differences in these perceptions are. Consequently, the empirical part of this study aims to investigate whether there is a significant difference in these perceptions and if yes, where these differences can be found using the example of the capitals of the nine Austrian provinces."

"Its you!" - In 2006 the Time Magazine declared the Internet user the Times Person of the Year. Considering that in March 2007 there were more than 1.1 billion people using the Internet, which is in fact a sixth of the world population, this election is not surprising. This should be reason enough to take the Internet user serious and to not under­estimate his demands and expectations. However, even though there are numerous guidelines as to how to make a website successful, the provider and the user may have different perceptions of the website. Up to now substantial research has been carried out about the usability, the design and the image of websites. However, it has not been investigated whether a website is perceived equally by the provider (destination manager) and the user (potential tourist) or what the possible differen­ces in these perceptions are. Consequently, the empirical part of this study aims to investigate whether there is a significant difference in these perceptions and if yes, where these differences can be found using the example of the capitals of the nine Austrian provinces.

Kategorie:
Technologie
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Industries - Hospitality, Travel & Tourism
Wydawca:
VDM VERLAG DR. MULLER AKTIENGESELLSCHAFT & CO
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783639103595
Rok wydania:
2008
Ilość stron:
184
Waga:
0.25 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 0.99
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Karin Wimmer, Dr. phil., ist wissenschaftliche Mitarbeiterin am Institut für Kunstgeschichte der Ludwig-Maximilians-Universität München. Forschungen zum Surrealismus, zu Raumtheorien und zur Raumproblematik im 20. Jahrhundert.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia