• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Paparazzi: Media Practices and Celebrity Culture » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Paparazzi: Media Practices and Celebrity Culture

ISBN-13: 9780745651736 / Angielski / Twarda / 2015 / 216 str.

McNamara, K
Paparazzi: Media Practices and Celebrity Culture McNamara, K 9780745651736 John Wiley & Sons - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Paparazzi: Media Practices and Celebrity Culture

ISBN-13: 9780745651736 / Angielski / Twarda / 2015 / 216 str.

McNamara, K
cena 256,73
(netto: 244,50 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 254,10
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Paparazzi photography has emerged as a key element in today's media landscape. This book charts the historical and cultural significance of the industry, profiles its protagonists and discusses how its imagery of celebrity have become a major part of media consumption.

Kim McNamara examines the various ways in which the controversial paparazzi industry is structured, including its workforce practices, development of image markets, and how it has been reconfigured during the transition from analogue paper-based photography to digital platforms. It adds to the literature on celebrity studies, unraveling the importance of the paparazzi to celebrities, and the integral nature of images - both spontaneous and staged to public relations and marketing content.

Based on interviews worldwide with key industry players, including agency managers, photo editors and photographers, from Los Angeles to London, the book argues that the paparazzi should be given central importance in any analysis of media culture.

Kategorie:
Inne
Kategorie BISAC:
Photography > General
Social Science > Media Studies
Wydawca:
John Wiley & Sons
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780745651736
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
216
Waga:
0.43 kg
Wymiary:
21.6 x 15.0 x 2.3
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

"Kim McNamara has written an excellent and most useful book. Drawing on a rich vein of information from her  industry research as well as from the academic literature, McNamara’s Paparazzi is indispensable for anyone wanting to properly understand the contemporary production and circulation of celebrity."
Graeme Turner, University of Queensland

"In this fascinating and important study Kim McNamara takes issue with the familiar image of the paparazzi as the invasive hooligans of contemporary journalism. Drawing on first hand research in LA, London and Sydney, she explores the working lives of the paparazzi, the structure of the industry, and the way in which social media are transforming celebrity photography. A fresh, insightful and readable book that has much to teach us about news organisations today – highly recommended."
Rosalind Gill, City University London

Acknowledgements

List of Illustrations

Introduction

1. Paparazzi: A Genealogy

2. Paparazzi and Media Practices

3. Agencies and Image Markets

4. Paparazzi and Celebrity News

5. Paparazzi and Photographic Genres

6. Celebrities, Photography, and Privacy

Conclusions

References

Kim McNamara is an independent media researcher based in Sydney



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia