• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Mundpropaganda als steuerbares Marketinginstrument » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Mundpropaganda als steuerbares Marketinginstrument

ISBN-13: 9783868151787 / Niemiecki / Miękka / 2009 / 100 str.

Stephan Schmidt
Mundpropaganda als steuerbares Marketinginstrument Schmidt, Stephan   9783868151787 Igel Verlag - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Mundpropaganda als steuerbares Marketinginstrument

ISBN-13: 9783868151787 / Niemiecki / Miękka / 2009 / 100 str.

Stephan Schmidt
cena 268,56
(netto: 255,77 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 268,56
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

In welchem Restaurant ist das Essen am leckersten, welche Le-bensmittel schmecken gut, oder welches Automobil hat die beste Qualitat? Die Beantwortung dieser Fragen durch Familienmitglieder oder Bekannte hat einen signifikanten Einfluss auf die Entscheidung des Fragestellenden. 70% der Konsumenten vertrauen den Ratschlagen aus dem personlichen Umfeld, der Werbung hingegen schenken nur 59 Prozent ihr Vertrauen. Unternehmen und Marke-tern ist die Bedeutung von Mundpropaganda fur den Umsatz und das Image eines Unternehmens bewusst geworden, deshalb ist Word-of-Mouth sprichwortlich "in aller Munde." Mittlerweile hat sich eine eigene Industrie auf WOM-Marketing spezialisiert, deren Mitglieder sich in der Word-of-Mouth Marketing Association (WOMMA) organisiert haben. Diese Untersuchung analysiert grundlegende Faktoren fur die Erzeugung und Diffusion von WOM, stellt Auswirkungen von Mundpropaganda auf Unternehmen und deren Produkte dar und prasentiert aktuelle Entwicklungen im WOM-Marketing.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Igel Verlag
Język:
Niemiecki
ISBN-13:
9783868151787
Rok wydania:
2009
Ilość stron:
100
Waga:
0.14 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 0.61
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Schmidt, Stephan Klassenlehrer der Klasse 3a Lediglich durch die Au... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia