• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Moral Markets: How Knowledge and Affluence Change Consumers and Products » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Moral Markets: How Knowledge and Affluence Change Consumers and Products

ISBN-13: 9781594514579 / Angielski / Miękka / 2008 / 288 str.

Nico Stehr
Moral Markets: How Knowledge and Affluence Change Consumers and Products Nico Stehr 9781594514579 Paradigm Publishers - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Moral Markets: How Knowledge and Affluence Change Consumers and Products

ISBN-13: 9781594514579 / Angielski / Miękka / 2008 / 288 str.

Nico Stehr
cena 312,13 zł
(netto: 297,27 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 302,19 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Nothing affects modern society more than the decisions made in the marketplace, especially (but not only) the judgments of consumers. Stehr's designation of a new stage in modern societies with the term "moral markets" signals a further development in the social evolution of markets. Market theories still widely in use today emerged in a society that no longer exists. Consumers were hardly in evidence at all in early theories of the market. Today, growing affluence, greater knowledge, and high-speed communication among consumers builds into the marketplace notions of fairness, solidarity, environment, health, and political considerations imbued with a long-term perspective that can disrupt short-term pursuits of the best buy. Importantly, such social goals, individual apprehensions, and modes of consumer conduct become inscribed today in products and services offered in the marketplace, as well as in the rules and regulations that govern market relations. Stehr uses examples to illustrate these trends and build new theory fitting today's changing consumerism.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Business & Economics > Etyka w biznesie i odpowiedzialność społeczna
Business & Economics > Economics - Theory
Wydawca:
Paradigm Publishers
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781594514579
Rok wydania:
2008
Ilość stron:
288
Waga:
0.38 kg
Wymiary:
22.61 x 15.24 x 1.78
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

"Nico Stehr has written the most interesting book on the sociology of markets in recent times, one that deserves a wide audience across the humanities and social sciences. To those for whom society is a defunct idea, Stehr counters with an account of consumers in affluent societies as capable of bending the market to their collective will in ways that enable them to exercise the sort of power that in the past would have been treated as 'political.' The book provides us with everything we need to decide whether this is a good or bad development. In any case, Stehr has succeeded in restoring a sociologically robust conception of the market."

Nico Stehr

Stehr, Nico Nico Stehr is Karl Mannheim Professor of Cultural ... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia