• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Mediated Authenticity: How the Media Constructs Reality » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Mediated Authenticity: How the Media Constructs Reality

ISBN-13: 9781433114861 / Angielski / Twarda / 2015 / 164 str.

Gunn Enli
Mediated Authenticity: How the Media Constructs Reality Enli, Gunn 9781433114861 Peter Lang Gmbh, Internationaler Verlag Der W - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Mediated Authenticity: How the Media Constructs Reality

ISBN-13: 9781433114861 / Angielski / Twarda / 2015 / 164 str.

Gunn Enli
cena 791,63
(netto: 753,93 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 785,52
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book explores the paradox of mediated authenticity the idea that our understanding of society is based on mediated representations of reality. Enli argues that mediated authenticity is established through negotiations between producers and audiences in what is coined the authenticity contract . Sometimes the contract is broken, leading to authenticity scandals and the need to renegotiate this contract. These moments of truth, some of which are analysed in this book, are important moments in media history. Through case studies, this book examines mediated authenticity in broadcast and online media, from the infamous War of the Worlds broadcast, quiz show scandals, to manufactured reality-TV shows, blog hoaxes and fake social media, and the construction of Obama as an authentic politician. The book demonstrates that authenticity has become an increasingly important factor in the media, and that solving authenticity puzzles separating the fake from the real has become an inherent practice of media use."

Kategorie:
Nauka
Kategorie BISAC:
Social Science > Media Studies
Art > Business Aspects
Drama > General
Wydawca:
Peter Lang Gmbh, Internationaler Verlag Der W
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781433114861
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
164
Waga:
0.36 kg
Wymiary:
22.35 x 14.99 x 1.52
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

«A terrific and timely book that through a historical journey of authenticity in the broadcast and digital ages gives us new ways of thinking about mediated authenticity and reveals the complex relationships we have with what we discover (or perhaps always already knew) to be the illusion of the real.» (Jennifer Stromer-Galley, Syracuse University)
«Enli offers an important new way to think about the history of reality as presented by the media. The book demonstrates how the media secure public faith, as well as why people's faith in the media breaks down over time.» (Lynn Spigel, Northwestern University)
«A fascinating study of the ambiguity at the heart of all mediated communication. Real or not? True or not? Authentic... or not? In 'Mediated Authenticity' Gunn Enli deftly examines how radio, television and social media construct reality and how global audiences respond to them. An invaluable contribution to current international research into reality TV and beyond.» (Paddy Scannell, University of Michigan)

Gunn Enli (PhD, University of Oslo) is Associate Professor in the Department of Media and Communication at the University of Oslo.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia