• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Media Management Review » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Media Management Review

ISBN-13: 9780805817881 / Angielski / Miękka / 1997 / 197 str.

Charles Warner;Charles Warner
Media Management Review Charles Warner Charles Warner  9780805817881 Taylor & Francis - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Media Management Review

ISBN-13: 9780805817881 / Angielski / Miękka / 1997 / 197 str.

Charles Warner;Charles Warner
cena 189,41
(netto: 180,39 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 181,29
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

Focusing on media management issues, this text is designed to appeal to working professionals who deal directly with managing the media. It serves as a resource on current media management theories and practices.

This unique publication deals exclusively with current media management issues. It fills a void in the current literature and provides an outlet for a growing number of media scholars and practitioners interested in the ever-changing and ever-more-complex field of media management. The Media Management Review was designed to appeal to working professionals who deal directly with managing the media: radio, television, cable, newspapers, magazines, new media, and advertising agencies. Written in a style that is both understandable and applicable, this annual volume is an indispensable resource filled with information on the latest media management theories and practices.

Kategorie:
Nauka, Kultura. Etnografia
Kategorie BISAC:
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Wydawca:
Taylor & Francis
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780805817881
Rok wydania:
1997
Ilość stron:
197
Waga:
0.29 kg
Wymiary:
22.35 x 14.99 x 1.27
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Contents: Preface. C. Warner, Case Study: The Helicopter Wars. F.D. Hale, Response of Newspaper Circulation to Local Economic Changes. G.T. Cameron, B.A. Hollander, G.J. Novak, S.A. Shamp, Assessing the Potential of a Full-Featured Electronic Newspaper for the Young Adult Market. R. Cooper, The Structural Determinants of Television Ratings Share: Network Affiliation, Broadcast Band, Cable Penetration, and Market Concentration. M.D. Bunker, Sexual Harassment and Vicarious Liability of Media Organizations. V.E. Limburg, A Proactive Model for Solving Ethical Dilemmas. P.T. Whalen, B.R. Litman, Short-Circuited Mergers in the Mass Media: Credible and Incredible Evidence. V. Whitehouse, C. Cooper, Should Rape Victims Be Identified in News Stories? L.G. Burkum, How Much Is Ignorance of Libel Law Costing Your Organization? J.E. Mueller, Delivery System Disaster: Circulation Problems of the St. Louis Sun. L. Collette, J.D. Kelly, The Winner of Air Discontent: Preemption of "NYPD Blue" Amid Economic Risk and Audience Reaction to Gatekeeping. M.N. Matthews, Pathway to the Top: How the Top Newspaper Chains Train and Promote Publishers. C. Warner, Compensating Broadcast Salespeople: Some Recommendations. D.A. Ferguson, The Domain of Inquiry for Media Management Researchers.

Charles Warner



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia