• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Mathematics Education: Exploring the Culture of Learning » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Mathematics Education: Exploring the Culture of Learning

ISBN-13: 9780415327008 / Angielski / Miękka / 2003 / 256 str.

Barbara Allen; Barbara Allen
Mathematics Education: Exploring the Culture of Learning Allen, Barbara 9780415327008 Routledge Chapman & Hall - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Mathematics Education: Exploring the Culture of Learning

ISBN-13: 9780415327008 / Angielski / Miękka / 2003 / 256 str.

Barbara Allen; Barbara Allen
cena 141,12 zł
(netto: 134,40 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 139,97 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Mathematics Education identifies some of the most significant issues in mathematics education today. Pulling together relevant articles from authors well-known in their fields of study, the book addresses topical issues such as:

  • gender
  • equity
  • attitude
  • teacher belief and knowledge
  • community of practice
  • autonomy and agency
  • assessment
  • technology.
The subject is dealt with in three parts: culture of the mathematics classroom, communication in mathematics classrooms and pupils' and teachers' perceptions.
Students on postgraduate courses in mathematics education will find this book a valuable resource. Students on BEd and PGCE courses will also find this a useful source of reference as will teachers of mathematics, mentors and advisers.

Kategorie:
Nauka, Matematyka
Kategorie BISAC:
Mathematics > Study & Teaching
Education > General
Business & Economics > Education
Wydawca:
Routledge Chapman & Hall
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415327008
Rok wydania:
2003
Ilość stron:
256
Waga:
0.40 kg
Wymiary:
23.42 x 15.7 x 1.52
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

'The organization of the book is exceptional and provides the reader with the opportunity to preview each of the three sections by means of an overview written by the editors ... All in all [this book] contains comprehensive and articulate coverage of the field and is thoughtfully organized.' - Education Review

Introduction: Issues in researching mathematics learning Section 1: Culture of the mathematics classroom 1. Images of mathematics, values and gender: a philosophical perspective 2. Towards a sociology of learning in primary schools 3. Learners as authors in mathematics classrooms 4. Paradigmatic conflicts in informal mathematics assessment as sources of social inequity 5. Constructing the 'legitimate' goal of a 'realistic' mathematics item: a comparison of 10-11 and 13-14 year olds 6. Establishing a community of practice in a secondary mathematics classroom Section 2: Communication in mathematics classrooms 7. Mathematics, social class and linguistic capital: an analysis of mathematics classroom interactions 8. What is the role of diagrams in communication of mathematical activity? 9. 'The Whispers' : rival classroom discourses and inquiry mathematics 10. Steering between skills and creativity: a role for the computer? Section 3: Pupils' and teachers' perceptions 11. The relationship of teachers' conceptions of mathematics and mathematics teaching to instructional practice 12. Setting, social class and survival of the quickest  13. 'I'll be a nothing': structure, agency and the construction of identity through assessment  14. Pupils' perspectives on learning mathematics

Barbara Allen (Author) ,  Sue Johnston-Wilder (The Open University University of Warwick, UK) (Author)



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia