• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Mass Media, an Aging Population, and the Baby Boomers » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Mass Media, an Aging Population, and the Baby Boomers

ISBN-13: 9780415649940 / Angielski / Miękka / 2012 / 208 str.

Michael L. Hilt; Jeremy H. Lipschultz
Mass Media, an Aging Population, and the Baby Boomers Hilt, Michael L. 9780415649940 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Mass Media, an Aging Population, and the Baby Boomers

ISBN-13: 9780415649940 / Angielski / Miękka / 2012 / 208 str.

Michael L. Hilt; Jeremy H. Lipschultz
cena 237,98
(netto: 226,65 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 226,63
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

As the oldest members of the baby boomer generation head into their retirement years, this demographic shift is having a substantial influence on uses of mass media, as well as the images portrayed in these media. Mass Media, An Aging Population, and the Baby Boomers provides a comprehensive examination of the relationship between media and aging issues, addressing mass media theory and practice as it relates to older Americans. Reviewing current research on communication and gerontology, authors Michael Hilt and Jeremy Lipschultz focus on aging baby boomers and their experiences with television, radio, print media, entertainment, advertising and public relations, along with the Internet and new media. They draw from studies about health and sexuality to understand views of aging, and present a view of older people as important players in the political process. Hilt and Lipschultz conclude the volume by addressing trends and making predictions related to baby boomers and mass media. Providing a timely and insightful examination of the linkage between mass media and aging issues, this volume will prove a valuable resource for scholars and students in media and gerontology. It is intended for use in coursework addressing such topics as mass communication and society, media and aging, media and public opinion, sociology, and social gerontology.

Kategorie:
Nauka, Językoznawstwo
Kategorie BISAC:
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Psychology > Developmental - Adulthood & Aging
Social Science > Media Studies
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Communication
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415649940
Rok wydania:
2012
Numer serii:
000395017
Ilość stron:
208
Waga:
0.29 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 1.78
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

"Providing a timely and insightful examination of the linkage between mass media and aging issues, Mass Media, An Aging Population and the Baby Boomers will prove a valuable resource for scholars and students in media and gerontology. This book may be used in undergraduate and graduate courses in communication, gerontology, sociology, and political science."
—SirReadaLot.org

"One major strength is that the authors provide a comprehensive overview of relevant theories in the media field. Every chapter presents a condensed literature review of recent studies related to specific chapter themes."
—PsycCritiques

Contents: E. Palmore, Foreword. Preface. Introduction to Mass Media, Aging Americans, and Baby Boomers. Theory and Research on Communication and Gerontology. Radio-Television News and the Elderly. Print Media and the Elderly. Entertainment Media. Advertising, Public Relations, and Advocacy. Internet and New Media. Health and Sexual Media Content. Political Issues of Media and Gerontology. Aging Americans, Mass Media, and the Future.

Michael L. Hilt, Jeremy H. Lipschultz



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia