• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Marketing in Travel and Tourism » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Marketing in Travel and Tourism

ISBN-13: 9781138473560 / Angielski / Twarda / 2017

Victor Middleton
Marketing in Travel and Tourism Victor Middleton 9781138473560 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Marketing in Travel and Tourism

ISBN-13: 9781138473560 / Angielski / Twarda / 2017

Victor Middleton
cena 941,44
(netto: 896,61 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 931,92
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

Intends to guide and support readers through the complexities of tourism marketing in the 21st C. This title sets out explanations of marketing principles and concepts adapted from mainstream services marketing, and goes on to illustrate the range of applications practised in the modern visitor economy.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Industries - Hospitality, Travel & Tourism
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138473560
Rok wydania:
2017
Waga:
0.97 kg
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

'Students, lecturers and practitioners alike will welcome the 3rd edition of this classic text. The authors explain the complexities of travel and tourism marketing lucidly and in the context of a logical and effective structure. Each edition gets better. I highly recommend it.' – Prof. Brian King, School of Hospitality, Tourism and Marketing, Victoria University, Australia

'A welcome third edition of this highly readable and hugely informative text that constitutes a 'classic' treatment of the subject area.' – Prof. John Lennon, Moffat Centre for Travel and Tourism Business Development, Glasgow Caledonian University, UK

Part 1: The Meaning of Marketing in Travel and Tourism 1. Introducing Travel and Tourism 2. Introducing Marketing: The Systematic Thought Process 3. The Special Characteristics of Travel and Tourism Marketing 4. The Dynamic Business Environment: Factors Influencing Demand for Tourism Part 2: Understanding the Consumer and the Marketing Mix in Travel and Tourism 5. Understanding the Consumer, Tourism Motivations and Buyer Behaviour 6. Market Segmentation for Travel and Tourism Markets 7. Product Formulation in Travel and Tourism 8. The Evolving Marketing Mix for Tourism Services Part 3: Planning Strategy and Tactics for Travel and Tourism Marketing 9. Marketing Research in Travel and Tourism 10. Planning Marketing Strategy 11. Marketing Planning: The Process 12. Planning Marketing Campaigns: Budgeting and Measuring Performance Part 4: Communicating with and Influencing Consumers 13. The Growth and Role of Information and Communications Technology and the Rise of the Dominant Consumer 14. E-marketing: The Effective Use of ITC 15. Distribution Channels in Travel and Tourism: Creating Access 16. Integrating the Promotional and Communications Mix 17. Brochures, Print and Other Non-electronic Information Part 5: Applying Marketing in the Main Sectors of Travel and Tourism 18. Marketing Countries as Tourism Destinations 19. Marketing Accommodation 20. Marketing Passenger Transport 21. Marketing Visitor Attractions 22. Marketing Inclusive Tours and Product Packages Part 6: Case Studies of Marketing Practice in Travel and Tourism 23. Tourism New Zealand 24. YOTEL 25. Agra: Indian World Heritage Site 26. Travelodge 27. Alistair Sawday Guides

Victor T.C. Middleton, Independent Management Consultant; Visiting Professor, Oxford Brookes Univeristy and University of Central Lancashire, UK Alan Fyall, Reader in Tourism Management in the International Centre for Tourism & Hospitality Research and Deputy Dean Research and Enterprise in the School of Services Management, Bournmouth University, UK. Mike Morgan, Senior lecturer in Leisure and Tourism Marketing and program leader for MA European Tourism Management, Bournmouth University, UK. Ashok Ranchhod, BSc, MBA, PHd., Faculty Research Professor, Southampton Business School, UK, FCIM, Senior Examiner for the Strategic Marketing in Practice module and Visiting Professor at Napier University, Southampton University, University of Angers (France) and MICA (India).



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia