• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Marketing by Contingency in the Time of Covid-19: Overcoming Business Crises and Meeting Marketing Challenges » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Marketing by Contingency in the Time of Covid-19: Overcoming Business Crises and Meeting Marketing Challenges

ISBN-13: 9781774911051 / Angielski / Twarda / 2022 / 252 str.

de la Peña, Alicia
Marketing by Contingency in the Time of Covid-19: Overcoming Business Crises and Meeting Marketing Challenges de la Peña, Alicia 9781774911051 Apple Academic Press Inc. - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Marketing by Contingency in the Time of Covid-19: Overcoming Business Crises and Meeting Marketing Challenges

ISBN-13: 9781774911051 / Angielski / Twarda / 2022 / 252 str.

de la Peña, Alicia
cena 566,98 zł
(netto: 539,98 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 560,04 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Provides conceptual and empirical evidence from a marketing and business perspective about how organizations have coped with the COVID-19 pandemic. Using case studies, the chapters identify the critical elements for strengthening a product or company’s brand value, and loyalty during this time of crisis and uncertainty.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Sales & Selling - General
Science > Life Sciences - General
Wydawca:
Apple Academic Press Inc.
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781774911051
Rok wydania:
2022
Ilość stron:
252
Wymiary:
22.9 x 15.2
Oprawa:
Twarda
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

1. Alexa, Show Some Empathy: Personified Brands Failing to Engage Customers During COVID-19 2. Brand Engagement in Consumers’ Lives During COVID-19 Times 3. Marketing in a Box: Resilient Strategies Amid the Crisis 4. Influencer Marketing in an Uncertain Economic Climate: A Wasted Opportunity 5. “It’s Not Panic, I’m Just Getting Prepared”: Exploring Changes in Consumer Behavior During the COVID-19 Pandemic 6. Trust Me! Building Consumers’ Trust During the COVID-19 Pandemic 7. How Restrictive Conditions Require Marketing Decisions Based on Analytics and Predictive Modeling: A Description of Two Cases 8. Black Swan Instinct: Emerging Trend Models of Consumer Behavior 9. The Role of Internal Marketing During the COVID-19 Crisis 10. Adapting Marketing Channels During COVID-19 11. Omnichannel Strategies in Retail Places: How Consumers Changed Their Shopping Routines During the Pandemic 12. Strategies for Nonprofit Organizations in Contingency Environments



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia