• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Marketing Strategy for Museums » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Marketing Strategy for Museums

ISBN-13: 9781032313153 / Angielski / Miękka / 2023 / 240 str.

Christina (Marketing consultant) Lister
Marketing Strategy for Museums Christina (Marketing consultant) Lister 9781032313153 Taylor & Francis Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Marketing Strategy for Museums

ISBN-13: 9781032313153 / Angielski / Miękka / 2023 / 240 str.

Christina (Marketing consultant) Lister
cena 170,32 zł
(netto: 162,21 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 166,18 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Marketing Strategy for Museums is a practical guide to developing and delivering marketing that supports museums’ missions and goals. Explaining how museums can be strategic and proactive in their approach, it also shows how to make effective decisions with limited resources.

Kategorie:
Nauka, Historia
Kategorie BISAC:
Art > Museum Studies
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Nonprofit Organizations & Charities - Marketing & Communications
Wydawca:
Taylor & Francis Ltd
Seria wydawnicza:
Routledge Guides to Practice in Museums, Galleries and Herit
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781032313153
Rok wydania:
2023
Ilość stron:
240
Wymiary:
23.4 x 15.6
Oprawa:
Miękka
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Introduction; Part I: Marketing as a bridge – 1. Museums; 2. Marketing; 3. Audiences; Part II: Marketing strategy in practice – 4. Managing and implementing marketing; 5. Developing a museum marketing strategy; 5a. Situational analysis: Where are we now?; 5b. Goals and objectives: Where are we going?; 5c. Target audiences: Who do we want to reach?; 5d. Strategy and approach: How will we get there?; 5e. Tactics and action plan: What are we going to do?; 5f. Resources: What will it cost?; 5g. Monitoring and evaluation: How will we know if we’ve got there?; 6. Planning and delivering a marketing campaign; Part III: Deeper dives – 7. Branding; 8. Pricing; 9. Communication channels; 10. Messaging; 11. Accessible and inclusive marketing; 12. Ethical marketing.

Christina Lister is a marketing consultant with over twenty years of experience working in marketing, audience development, and PR in a range of agency, in-house, and consultancy roles. Her experience has included international marketing for a global skincare brand as well as PR and communications for a range of leisure, public sector, tourism, and not-for-profit organisations. Over the past 15 years Christina has specialised in developing marketing strategies, facilitating workshops, running training, and providing mentoring for cultural and heritage organisations including museums, libraries, archives, festivals, arts centres, and theatres. She has worked extensively with larger museums and sector support organisations such as the Museum of London, the Arts Marketing Association, and the Association of Independent Museums, as well as many smaller and independent museums including Jane Austen’s House and the Museum of Cambridge. She is a strategic thinker with an insight-driven approach and her work has won a range of marketing and PR awards. She is passionate about championing audiences, and passionate about the impact that effective and meaningful marketing and audience development can have.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia