• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Marketing Masculinities: Gender and Management Politics in Marketing Work » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Marketing Masculinities: Gender and Management Politics in Marketing Work

ISBN-13: 9780313316036 / Angielski / Twarda / 2001 / 208 str.

Lee V. Chalmers
Marketing Masculinities: Gender and Management Politics in Marketing Work Chalmers, Lee V. 9780313316036 Greenwood Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Marketing Masculinities: Gender and Management Politics in Marketing Work

ISBN-13: 9780313316036 / Angielski / Twarda / 2001 / 208 str.

Lee V. Chalmers
cena 379,95 zł
(netto: 361,86 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 376,07 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This book explores the ways in which gender informs the definition and organization of management work, with specific attention to marketing. Drawing on original case studies, Chalmers examines how marketing personnel in particular firms appeal to valued and emotionally charged masculine meanings and identifications in their efforts to define the boundaries of their work activity and to establish marketing's managerial credentials against the claims of competing management occupations. By focusing on this interpenetration of masculinity projects and managerial politics, the study breaks new ground, illustrating that gender is a particularly flexible and potent resource for use in the competitive struggles shaping what management is, who manages, and how.Through the use of detailed case studies, the author takes a thorough look at the way marketing departments have emerged within companies and how marketing personnel have tried to carve out a niche for themselves by using gendered discursive techniques. The use of such strategies is aimed at securing a more crucial management role within a company, structuring boundaries and internal divisions of marketing work, shaping how various tasks are consolidated into marketing jobs, and creating distinct realms of masculine and feminine activity. As more and more women enter the field of marketing, they must navigate their way through this gendered terrain where marketers are expected to be assertive and forceful and women are expected to be feminene and supportive. Chalmers carefully traces these management politics and gendering processes in an effort to explain how gender informs the definition and organization of managing work.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Social Science > Socjologia
Language Arts & Disciplines > Rhetoric
Wydawca:
Greenwood Press
Seria wydawnicza:
Great American Orators,
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780313316036
Rok wydania:
2001
Numer serii:
000043937
Ilość stron:
208
Waga:
0.50 kg
Wymiary:
24.18 x 16.15 x 2.03
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Obwoluta
Chalmers, Lee V. LEE V.CHALMERS teaches sociology within the Depart... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia