• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Marketing Identities Through Language: English and Global Imagery in French Advertising » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Marketing Identities Through Language: English and Global Imagery in French Advertising

ISBN-13: 9781349526000 / Angielski / Miękka / 2006 / 286 str.

E. Martin
Marketing Identities Through Language: English and Global Imagery in French Advertising Martin, E. 9781349526000 Palgrave Macmillan - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Marketing Identities Through Language: English and Global Imagery in French Advertising

ISBN-13: 9781349526000 / Angielski / Miękka / 2006 / 286 str.

E. Martin
cena 403,47 zł
(netto: 384,26 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 385,52 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Elizabeth Martin explores the impact of globalization on the language of French advertising, showing that English and global imagery play an important role in tailoring global campaigns to the French market, with media companies undeterred by the attempts through legislation to curb language mixing in the media.

Kategorie:
Nauka, Językoznawstwo
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Reklama i promocja
Business & Economics > International - Marketing
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Palgrave Macmillan
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781349526000
Rok wydania:
2006
Wydanie:
2006
Ilość stron:
286
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Marketing Identitites Through Language will prove useful and interesting reading for specialists and students with interests in multilingual media discoures, global Englishes, language policy and planning and many other areas of sociolinguistics and applied linguistics.' - Helen Kelly-Holmes, Multilingua, Journal of Cross-Cultural and Interlanguage Communication

List of Illustrations Preface Acknowledgements Introduction Linguistic Analyses of Advertising The Global Consumer Seducing the French with Americana Adaptations for the French Market Language Mixing and Translation in French Advertising Copy French Resistance to English Conclusion Bibliography Web Resource Directory Index

ELIZABETH MARTIN is Assistant Professor of French and Director of Commercial French Studies at the University of Illinois at Urbana-Champaign, USA, where she directs the Commercial French Studies program and designs French-for-Specific-Purposes (FSP) courses for advertising, business, architecture, engineering and music. Her main research interests include language-mixing in advertising and intercultural business communication.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia