• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Marketing Across Cultures » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Marketing Across Cultures

ISBN-13: 9781841124711 / Angielski / Miękka / 2004 / 336 str.

Fons Trompenaars; PhD Peter Woolliams
Marketing Across Cultures Fons Trompenaars Peter Woolliams 9781841124711 JOHN WILEY AND SONS LTD - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Marketing Across Cultures

ISBN-13: 9781841124711 / Angielski / Miękka / 2004 / 336 str.

Fons Trompenaars; PhD Peter Woolliams
cena 72,96
(netto: 69,49 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 72,37
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The marketing process is beset by dilemmas and Marketing Across Cultures is a cornerstone book in the Culture for Business series. Trompenaars and Woolliams show how we can understand different markets and customer needs in a wide range of cultural contexts.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Decision Making & Problem Solving
Wydawca:
JOHN WILEY AND SONS LTD
Seria wydawnicza:
Culture for Business
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781841124711
Rok wydania:
2004
Ilość stron:
336
Waga:
0.54 kg
Wymiary:
23.11 x 15.49 x 2.29
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

"...a useful read for clients and agencies looking to penetrate foreign markets..." (Media Week, 9 th November 04)

"...a well–written book with a good balance of commentary, and facts and figures..." (Edge, September 2005)

"No–one understands cultural differences better than Trompenaars. He′s one of the best speakers on this topic and it′s good news that he has turned his attention to marketing." (The Marketer, 1st September 2005)

Introduction: Marketing across cultures.

1. Marketing in a multicultural and changing world.

2. Cultural differences in a marketing context: value dimensions.

3. Cultural differences in a marketing context: further value dimensions.

4. Marketing research across cultures.

5. Branding across cultures.

6. Franchising across cultures.

7. Marketing across ethnic boundaries.

8. E–Marketing dilemmas across cultures.

9. Dilemmas of strategic marketing.

10. Develop your capacity to reconcile dilemmas.

Conclusion.

Appendix: Accumulating and interpreting the evidence.

Bibliography.

Index.

FONS TROMPENAARS  is a Director of Trompenaars Hampden–Turner (THT), an innovative centre of excellence in intercultural management. He is the world′s foremost authority on cross–cultural management and is author and co–author of several books, including Did the Pedestrian Die?, 21 Leaders for the 21st Century and the worldwide bestseller, Riding the Waves of Culture.

PETER WOOLLIAMS is Professor of International Business at Anglia Business School.  He is also an owner/partner in Trompenaar Hampden–Turner.

The marketing process is beset by dilemmas. Traditional theories about marketing break down when organisations are faced with new global markets with different cultural orientations. Trompenaars and Woolliams show how we can understand different markets and customer needs in a wide range of cultural contexts. They show that culture is the dominant factor that pervades all relationships and behaviours and most importantly of all meaning . It challenges every aspect of marketing. In short, culture is pervasive. Marketing Across Cultures will help you resolve the dilemmas and profit from a truly trans–national approach.

Trompenaars, Fons Fons Trompenaars is a world expert on internationa... więcej >
Woolliams, Peter, PhD FONS TROMPENAARS is Director of Trompenaars Hampde... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia